ریچارد شرمن می گوید Drew Brees است فراتر از دست رفته' در سرود اعتراض موضع

Cornerback ریچارد شرمن از سان فرانسیسکو 49ers به نظر می رسد در طول بازی برابر آریزونا کاردینالز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees شد کیسه بوکس جهان ورزش در روز چهارشنبه پس از بیان او هنوز هم موافق نیست با بازیکنان NFL که نشان می دهد در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت.

پس از قتل جورج فلوید و پس از آن تظاهرات در سراسر کشور Brees گفت Yahoo Sports او نمی خواهد می خواهید برای دیدن تظاهرات رزومه در طول سال 2020 NFL season.

"من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا و یا کشور ما," او گفت:. "اجازه دهید من فقط به شما بگویم آنچه که من را ببینید و یا آنچه که من احساس می کنم زمانی که سرود ملی و زمانی که من نگاه به پرچم ایالات متحده است. من تصور من دو پدربزرگ که مبارزه را برای این کشور در طول جنگ جهانی دوم در ارتش و در سپاه تفنگداران دریایی. هر دو خطر جان خود را برای محافظت از کشور ما و سعی کنید به کشور ما و این جهان به مکانی بهتر است."

San Francisco 49ers cornerback ریچارد شرمن به نام Brees "فراتر از از دست رفته" برای ارتباط با تظاهرات به نظامی است.

"او فراتر از از دست" او هنوز توییتی. "شما تضمین وجود دارد سیاه و سفید مردان مبارزه در کنار پدر بزرگ خود را, اما این به نظر نمی رسد که در مورد. که ناراحت کننده مکالمه شما در حال تلاش برای جلوگیری از تزریق نظامی به گفتگو در مورد خشونت و برابری است بخشی از مشکل است."

در بیانیه خود, Green Bay Packers کارفرمایی Aaron Rodgers نیست به طور مستقیم اشاره Brees اما اعلام کرد این تظاهرات را "هرگز در مورد یک سرود یا یک پرچم است."

"چند سال پیش ما بودند انتقاد برای قفل کردن اسلحه در همبستگی قبل از بازی. آن شده است هرگز در مورد یک سرود یا یک پرچم" او گفت:. "نه پس از آن. نه در حال حاضر. گوش دادن با قلب باز بیایید خودمان آموزش و پس از آن نوبت به کلمه و فکر به عمل است."

Brees حتی جلب خشم از ستاره NBA LeBron James به عنوان به خوبی به عنوان خود و هم تیمی.

"عجب مرد!! (چهره-نخل emoji)" جیمز توییتی. "آیا هنوز هم تعجب آور در این نقطه است. مطمئن نیست! شما به معنای واقعی کلمه هنوز هم نمی فهمم چرا Kap بود زانو بر روی یک زانو?? اتحاد مطلق هیچ چیزی برای انجام با بی احترامی از پرچم ایالات متحده و سربازان ما (مردان و زنان) که ما زمین رایگان. پدر من در قانون بود یکی از آن مردان که مبارزه به عنوان خوبی برای این کشور است. من از او پرسیدم سوال در مورد آن و با تشکر از او را در همه زمان برای تعهد خود را. او هرگز یافت Kap تظاهرات مسالمت آمیز توهین آمیز زیرا من و او هر دو می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی اشتباه است اشتباه است! خدا به شما برکت دهد."

Brees' پرستاران هم تیمی های Michael Thomas, Emmanuel ساندرز و آلوین Kamara ارسال توییت های خود را به نظر می رسد که برای ابراز ناامیدی خود را با کارفرمایی.

"او نمی دانم هیچ بهتر" توماس توییتی. "ما اهمیتی نمی دهند اگر شما را قبول ندارند و هر کس دیگری چگونه در مورد آن."

"Smh.. نادان ایم" ساندرز.

"oop...," Kamara اضافه شده است.

پرستاران ایمنی مالکوم جنکینز آن را در زمان و حتی بیشتر در حال حاضر حذف شده livestream.

"جوامع ما تحت محاصره و ما نیاز به کمک" جنکینز گفت. "و آنچه که شما در حال گفتن ما است 'درخواست کمک نمی کند که راه. از آنها بخواهید برای آن یک راه متفاوت است. من نمی توانم گوش دادن زمانی که شما بخواهید که در راه است.' ما در حال انجام درخواست خود جلب کرد و افرادی که به اشتراک گذاشتن احساسات خود را که بیان آن و فشار آنها را در سراسر جهان امواج رادیو و تلویزیون هستند مشکل است. و این مایه تاسف است چرا که به نظر من شما دوست من نگاه کردن به شما کسی است که من تا به حال یک معامله بزرگ از احترام اما گاهی اوقات شما باید shut the f–k است."

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن