راب مانفرد می گوید که او با اعتماد به نفس MLB می توانید از coronavirus توقف

بیس بال کمیسر راب مانفرد می گوید او با اعتماد به نفس ورزشی خود را می توانید از طریق این فصل به طور منظم و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

بیس بال کمیسر راب مانفرد می گوید او با اعتماد به نفس ورزشی خود را می توانید از طریق این فصل به طور منظم و postseason بدون اینکه متوقف coronavirus هر چند هر تیم ممکن است بازی تمام 60 بازی و برنده شدن در صد می تواند مورد استفاده برای تعیین حذفی تیم است.

در مصاحبه روز شنبه با آسوشیتد پرس گفت: مانفرد MLB می داند که بازیکن معرفی coronavirus به محل باشگاه وانجمن از Marlins. میامی و فیلادلفیا هم به تعویق افتاد, بازی برای کل هفته.

"من فکر می کنم که اگر همه آنچه که قرار است انجام دهید ما می تواند همچنان به بازی معتبر نجومی و از طریق postseason" مانفرد گفت.

که به اندازه کافی خوب نیست برای Milwaukee Brewers outfielder لورنزو قابیل که روز شنبه اعلام کرد او تصمیم گرفت به بازی بازی های باقی مانده از سال 2020 فصل است. قابیل متاهل و پدر سه پسر جوان گفت: "تصمیم "پس از بررسی دقیق و بحث و گفتگو با خانواده من است."

قابیل تصمیم گیر افتاد, توجه چند, MLB بازیکنان به او پیوست صفوف همکار سابق All-Star انتخاب شکن Posey, دیوید قیمت و رایان زیمرمن اعلام کرد که در ماه گذشته آنها نمی خواهد بازی در این فصل است.

"بدیهی است که لورنزو قابیل است که بخش بزرگی از MLB برادری" شیکاگو توله پارچ جان لستر گفت. "یک بازیکن بزرگ شما می دانید یک به یک حق رای دادن. بنابراین شما می دانید او امید بستن به خارج است یک ضربه بزرگ برای نه تنها Milwaukee Brewers اما, شما می دانید, طرفداران لورنزو قابیل."

میامی baseman دوم Isan دیاز نیز تصمیم گرفتند روز شنبه.

میلواکی کل سه سری بازی برابر سنت لوئیس در Miller Park این آخر هفته به تعویق افتاد, به دلیل چندین نفر از اعضای کاردینالز آزمایش مثبت برای coronavirus.

فقط 1½ هفته به یک بیماری همه گیر-تاخیر در فصل به طور منظم کوتاه از 162 بازی در هر تیم به 60 coronavirus را مجبور 19 تعویق در 11 روز.

حداقل 18 Marlins بازیکنان آلوده شده اند همراه با دو کاردینالز بازیکنان.

"این چیزی است که کارشناسان بهداشت عمومی شده است گفت: از ابتدا در این مورد وجود دارد که یکی از بزرگ سحر و جادو رفع" مانفرد گفت.

میامی که در آخرین بازی 26 جولای در فیلادلفیا به از سرگیری برنامه های آن روز سه شنبه در بالتیمور. فیلیز با توجه به عقب دوشنبه در استادیوم یانکی.

به طور خلاصه: Red Sox left-hander ادواردو رودریگز را از دست ندهید کل فصل به دلیل قلب التهاب ناشی از COVID-19. او شده است در مجروح لیست از اواسط ماه جولای و نه تن به تن در این فصل است. ... فرشتگان مرکز fielder مایک ماهی قزل آلا و همسرش, جسیکا, اعلام تولد اولین فرزند خود یک پسر به نام بکهام هارون ماهی قزل آلا. ... جوراب سفید قرار داده شده shortstop تیم اندرسون در مجروح لیست با یک تیره و تار کشاله ران راست و به یاد می آورد گیر Yermin مرسدس بنز.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن