روسیه برطرف مستند با وجود ضبط بیش از 9000 جدید Covid-19 نفر در یک روز

صادر شده در: 01/06/2020 - 14:59بروز رسانی: 01/06/2020 - 14:59 ساکنان مسکو جرأت را به ورزش و قدم زدن و خرید د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ساکنان مسکو جرأت را به ورزش و قدم زدن و خرید در روز دوشنبه به عنوان شهر کاسته سخت و نه هفته مستند, اما میلیون ها نفر باقی مانده تا حد زیادی محدود به خانه های خود به روسیه با ثبت بیش از هزاران coronavirus موارد است.

تبلیغات

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور دستور داده است تا مقامات شروع به کاهش محدودیت های روسیه با وجود داشتن جهان سوم بیشترین تعداد تایید عفونت شد و با توجه به شرایط ارائه شده بود با بلند پروازانه اقتصادی طرح.

پوتین هفته گذشته گفت که روسیه تا به حال تصویب اوج آن بیماری همه گیر و اضطراب به کشور دوباره در حال حرکت به خصوص در مسکو که در آن او اعلام کرد قصد دارد برای یک رژه نظامی در ژوئن 24.

روسیه همچنان به رکورد تعداد قابل توجهی از coronavirus موارد-با 9,035 عفونت های جدید در روز دوشنبه آوردن مجموع آن به 414,878 پشت تنها ایالات متحده و برزیل در جهانی شمارش.

یکی دیگر از 2,297 موارد ثبت شده در مسکو به کانون بحران در روسیه است.

مقامات می گویند تعداد بالا در حال نتیجه آزمایش در مقیاس بزرگ و که کاهش مداوم در عفونت های جدید و کم گزارش شده مرگ و میر 4,855 ميانگين روسیه به راحتی می توانید محدودیت.

منتقدان را متهم به مقامات دولتی گزارش مرگ و میر و قرار دادن افراد در معرض خطر با حرکت بیش از حد به سرعت به بلند شدید ترین مستند اقدامات است.

با بیش از نیمی از موارد ثبت شده در مسکو و اطراف آن منطقه و مقامات در این شهرستان بیش از 12 میلیون شده اند محتاط در بلند کردن اجسام محدودیت در محل پس از 30 مارس.

پیچیده پیاده روی رژیم

روز دوشنبه خرده فروشی مغازه ها و مراکز خرید اجازه داده شد به دوباره باز کردن و ساکنان قادر به ورزش در خارج از منزل قبل از 9:00 am اما با ماسک مورد نیاز در همه زمان ها و دستکش های مورد نیاز در مغازه ها و حمل و نقل عمومی.

در فروشگاه فروش کیف های دستی و جواهرات در مرکز مسکو اولگا گفت که او خوشحال بود به خدمت مشتریان دوباره.

"ما باز دو ساعت پیش اما ما در حال حاضر چند مشتریان. من خیلی خوش بینانه, من فکر می کنم مردم خواهد آمد،"

اما میلیون ها نفر از ساکنان این شهرستان شد و هنوز هم نیاز به صرف بیشتر وقت خود را در خانه های خود را با کسانی که مجاز به کار مورد نیاز برای به دست آوردن رسمی عبور می کند.

به عنوان یک دو هفته تست و اندازه گیری شهردار سرگئی سوبیانین گفت: ساکنان اجازه خواهد داشت به پیاده روی در دو کیلومتری از خانه های خود را با توجه به برنامه مبهوت بر اساس آدرس خود را.

این سیستم پیچیده-که اجازه می دهد تا پیاده روی بین 9:00 صبح و 9:00 pm بیش از سه بار در هفته -- کشیده شده تمسخر با برخی از quipping که زندگی در مسکو بود شروع به تقلید dystopian داستان مانند رمان آلدوس هاکسلی و یوگنی Zamyatin.

کمدین محبوب ماکسیم Galkin که نزدیک به هشت میلیون پیروان در Instagram منتشر شد یک طرح که در آن پوتین و سوبیانین بحث "تنفس برنامه" برای ساکنان مسکو.

رستوران و کافی شاپ و سینما بودند بسته باقی می ماند و هیچ تجمع جرم اجازه داده می شود حداقل تا ژوئن 14.

بهبود اقتصادی طرح

اقتصاد روسیه شده است ضربه سخت گیر با یک مطالعه در ماه گذشته گفت: یک سوم از شرکت های روسی بودند در معرض خطر ورشکستگی به ویژه در تجارت و خدمات بخش.

بیکاری آمار 5.8 درصد در ماه آوریل به بالاترین سطح خود در چهار سال با وجود شرکت های در حال دستور به حفظ قفل-کردن کارکنان در پرداخت تعطیلات.

فشار ساختمان شده است برای روسیه به شیر آن 150 میلیارد دلار در ذخایر پس از اولیه کمک های اقتصادی طرح بودند انتقاد به عنوان بیش از حد متوسط.

نخست وزیر میخائیل Mishustin شد و با توجه به ارسال دو سال حمایت اقتصادی برنامه به پوتین در روز دوشنبه.

"هدف اصلی آن این است برای پیدا کردن یک مسیر پایدار به رشد اقتصادی (و) برای افزایش درآمد واقعی از شهروندان ما" روسیه آژانس های خبری به نقل از Mishustin عنوان کرد و گفت در روز دوشنبه.

منتقدان دولت را متهم به انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حمایت از کسب و کار و عادی روس ها در طول بحران و پوتین تصویب امتیاز کاهش یافت و به کف تاریخی از 59 درصد در مارس نظرسنجی.

کرملین همچنین انتظار می رود به زودی اعلام تاریخ جدید برای یک رای در قانون اساسی اصلاحات -- در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل -- است که می تواند راه را برای پوتین به طور بالقوه باقی ماندن در قدرت تا 2036.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب