روسیه مقیاس بازگشت جنگ جهانی دوم پیروزی روز جشن در مسکو در میان Covid-19

صادر شده در: 09/05/2020 - 09:46بروز رسانی: 09/05/2020 - 09:46 روسیه علائم 75 سال پس از پیروزی شوروی بر آلمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

روسیه علائم 75 سال پس از پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم در روز شنبه اما شیوع کروناویروس مجبور است آن را به مقیاس جشن دیده می شود به عنوان تقویت حمایت کرملین.

تبلیغات

با کروناویروس عفونت افزایش ولادیمیر پوتین رئیس جمهور ماه گذشته به تعویق افتاد برجسته از روز پیروزی و جشن عظیم رژه در میدان سرخ که ویترین مسکو پیچیده ترین تجهیزات نظامی به نامشخص تاریخ.

در سال های گذشته پوتین basked در غرور ملی به عنوان او را تماشا تانک های روسی سر و صدا در سراسر مربع با رهبران جهان توسط سمت خود را. اما یک نظرسنجی اخیر خود را به او داد کمترین تصویب امتیاز در بیش از دو دهه و اقتصاد کشور است لغزش به یک رکود عمیق.

پوتین توصیف کرده است روز پیروزی جشن به عنوان مقدس به روس ها اما گفت: در یک رویداد عمومی بیش از حد مخاطره آمیز در طول بیماری همه گیر. از جمعه روسیه گزارش شده بود 187,859 coronavirus موارد و 1,723 مرگ و میر.

در slimmed پایین جشن پوتین را دراز گل در شعله ابدی یادبود جنگ در خارج از دیوار کرملین و ارائه یک سخنرانی.

هواپیما, هوایی, جنگ داستان آنلاین

آتش بازی خواهد بود اجازه سراسر روسیه به عنوان بسیاری از کشور باقی می ماند در مستند وزارت دفاع گفته است.

روسیه نیروی هوایی را انجام پرواز-pasts بیش از بیش از 47 شهرستانها و همچنین در پایگاه نظامی خود را در سوریه با یک مجموعه کامل از جت و هلیکوپتر از جمله Sukhoi Su-57 خفا مبارزان این کشور پیشرفته ترین جنگنده.

عمومی کروبی بزرگداشت شوروی شرکت کنندگان در این جنگ که به طور معمول برگزار شد در مارس 9 منتقل شده اند حاضر با مردم آپلود عکس از اعضای خانواده و گفتن داستان های جنگ.

در آستانه سالگرد پوتین با ارسال نامه تبریک به بسیاری از جمهوری های شوروی سابق و همچنین به رهبران بریتانیا و ایالات متحده و فرانسه است.

پوتین را متهم روسیه مخالفان از کاهش شوروی تلاش های جنگی و روز جمعه او هشدار داد که فروپاشی شوروی سابق و رهبران در برابر آنچه او گفته شد تلاش برای بازنویسی تاریخ جنگ جهانی دوم.

در پیام خود به رهبران خارجی پوتین گفت: کشورهای خود را باید ساخت و در همکاری بین اتحاد جماهیر شوروی و متحدان روابط مسکو با غرب باقی می ماند مملو.

"این بسیار ارزشمند تجربه همکاری بسیار مورد نیاز و حتی امروز" پوتین در نامه ای به نخست وزیر بوریس جانسون کرملین گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب