دادگاه جملات گولاگ مورخ به 3.5 سال زندان

صادر شده در: 22/07/2020 - 15:17 یک دادگاه در روز چهارشنبه محکوم محترم گولاگ مورخ یوری Dmitriyev به بیش از سه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

یک دادگاه در روز چهارشنبه محکوم محترم گولاگ مورخ یوری Dmitriyev به بیش از سه سال زندان در یک بحث سوء استفاده جنسی مورد, وکیل او گفت:.

تبلیغات

Dmitriyev سر از برجسته حقوق گروه یادبود در کارلیا در شمال غربی روسیه دهه را صرف محل و exhuming گورهای جمعی از مردم کشته شدند و تحت دیکتاتور شوروی جوزف استالین حکومت.

یادبود گفت: دادستان محقق بود که سعی کردم در پشت درهای بسته است که بخشی از رشد سرکوب مخالفان.

دفاع وکیل ویکتور Anufriyev به خبرنگاران گفت: در خارج از دادگاه در شمال غربی شهر پتروزاودسک که قاضی در بر داشت مشتری خود را به جرم تجاوز جنسی علیه خود را دختر به تصویب رسید و او را محکوم به "سه سال و شش ماه در یک سخت-رژیم تبعیدگاه".

وکیل گفت که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت حکم نوشته شده و ممکن بود که با زمان خدمت در بازداشت پیش از محاکمه Dmitriyev, 64, می تواند رایگان در سپتامبر.

او تا به حال مواجه شده است تا 15 سال تحت اتهامات عنوان شده علیه.

Anufriyev گفت: مورخ پاکسازی شده بود از اتهام پورنوگرافی که بنیادی از اولین پرونده جنایی.

محقق ابتدا دستگیر شد و در اواخر سال 2016 در پورنوگرافی کودکان اتهامات و سپس تبرئه در سال 2018 و پس از آن بازداشت دوباره در یک فیلم جدید تجاوز جنسی مورد.

دادستان ادعا کرد که مورخ آزار جنسی دخترش به تصویب رسید اتهامات او را رد می کند.

"وجود دارد هیچ شک و تردید است که یوری Dmitriyev است گناه" یادبود گفت: پیش از این حکم.

"حقیقت در مورد گذشته مناسب نیست دولت تاریخی روایت" یادبود اضافه شده است.

حامیان از جمله برجسته طرفداران در خانه و خارج از کشور می گویند که این مورد در برابر Dmitriyev تلاش برای مجازات این مورخ که به نام و با توجه به یکی از تاریک ترین فصل در روسیه ،

Dmitriyev شناخته شده است برای کمک به باز کردن Sandarmokh یادبود در یک جنگل کاج در کارلیا در حافظه از هزاران نفر از قربانیان -- از جمله بسیاری از خارجی ها -- به قتل در سال 1937 و 1938.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب