روسی مزدوران در حال مبارزه در لیبی سازمان ملل دیپلمات ها می گویند

صادر شده در: 07/05/2020 - 07:41اصلاح شده با: 07/05/2020 - 07:42 مزدوران از واگنر گروه یک سازمان شبه نظامی دی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

مزدوران از واگنر گروه یک سازمان شبه نظامی دیده می شود به عنوان نزدیک به ولادیمیر پوتین در حال مبارزه در لیبی دیپلمات های سازمان ملل متحد در گزارشی به نقل از کارشناسان گزارش' در این کشور را تحریم تسلیحاتی.

تبلیغات

این اولین بار بود که سازمان ملل متحد تایید کرده است ادعا می کند برای اولین بار ساخته شده در رسانه های ما که از این گروه حمایت نظامی قدرتمند خلیفه Haftar. مسکو را رد کرده است که مسئول استقرار این گروه است.

این گزارش همچنین نشان داد که Haftar بود که با حمایت سوریه مبارزان.

واگنر گروه سایه شرکت های خصوصی امنیتی و هزاران نفر از پیمانکاران آن معتقد هستند به خارجی در درگیری های سوریه و اوکراین به جمهوری آفریقای مرکزی.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا دفاع کرده و گفته این گروه "ابزار کرملین سیاست" در لیبی است.

"پانل شناسایی کرده است حضور نظامی خصوصی از فعالان ChVK واگنر در لیبی پس از اکتبر 2018," گزارش سازمان ملل متحد می گوید: با توجه به چندین دیپلمات ها که صحبت می کرد به خبرگزاری فرانسه خواست نامش فاش نشود به عنوان سند هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده است.

"واگنر شده است ارائه پشتیبانی فنی برای تعمیر وسایل نقلیه نظامی شرکت کننده در عملیات جنگی و جذاب در تاثیر عملیات" گزارش سازمان ملل متحد می گوید.

آنها همچنین درگیر در "تخصصی تر نظامی از جمله وظایف به عنوان بازیگری به عنوان توپخانه به جلو مشاهده افسران و رو به جلو تهویه, کنترل ارائه اقدامات متقابل الکترونیکی تخصص و استقرار به عنوان تیرانداز از خفا تیم" آن را ادامه داد.

"استقرار خود عمل کرده است به عنوان موثر نیروی چند برابر" برای Haftar آن گفت.

کارشناسان گفت که آنها نمی تواند به طور مستقل بررسی کنید که چگونه بسیاری از واگنر مزدوران بودند در لیبی اما تخمین زده می شود استقرار خود را در بین 800 و 1200.

گزارش فرستاده شده در تاریخ 24 آوریل به شورای امنیت سازمان ملل متحد اشاره می کند که وجود تنش بین واگنر و Haftar فرمان.

هیچ فراخوانی برای تحریم

آن را نیز نشان داد که Haftar دریافت کمک از سوریه مبارزان بیشتر پیچیده جنگ است.

در ماه فوریه به ترکیه گفت که طرفدار ترکیه و سوریه شدند و جنگ در لیبی در حمایت بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت توافق ملی (GNA).

Haftar افتتاح کنسولگری در دمشق که در آن رژیم بشار اسد با حمایت روسیه است.

گزارش سازمان ملل متحد می گوید سوریه مزدوران در حال حاضر در کنار مبارزه با Haftar -- هر چند آن را گفت: آن را نمی تواند شناسایی که مسئول آموزش و تامین مالی آنها است.

مبارزان رسیده لیبی از طریق حداقل 33 پرواز توسط دمشق مبتنی بر خصوصی سوریه شرکت Cham Wings Airlines پس از آغاز این سال با توجه به این گزارش اضافه کرد که آنها شماره کمتر از 2 ، 000.

متن یک به روز رسانی از متخصص پنل آخرین گزارش سالانه از ماه دسامبر که تا به حال با اشاره به وجود خارجی گروه های مسلح از چاد و سودان در درگیری اما اشاره نمی کند واگنر.

Pro-Haftar نیروهای مبارزه برای به دست گرفتن طرابلس از GNA از آوریل 2019.

خارجی دخالت نظامی را تشدید کرده است جنگ با امارات متحده عربی و روسیه حمایت Haftar و آنکارا تهیه GNA.

ژانویه آتش بس با میانجیگری ترکیه و روسیه بوده است بارها و بارها نقض شده است.

واگنر دخالت در این جنگ برای اولین بار نشان داد توسط نیویورک تایمز و واشنگتن پست سال گذشته است. سابق قرار دادن شماره های خود را در 200 در حالی که دومی گفت: از آن می تواند به عنوان بالا به عنوان چند هزار.

گزارش سازمان ملل متحد را توصیه نمی کند تحریم ها علیه گروه و یا هر گونه اقدام برای جلوگیری از دخالت خود را.

گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ ارائه شده به شورای امنیت در روز سه شنبه و به دست آمده توسط AFP نیز ذکر شده خارجی مزدوران اما شناسایی آنها و یا توصیه هر گونه اقدام بر علیه آنها.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن