رای دهندگان روسی بازگشت اصلاحات اجازه می دهد پوتین به گسترش حکومت

صادر شده در: 01/07/2020 - 22:09اصلاح: 01/07/2020 - 22:09 روس ها به نظر می رسد که هموار راه را برای ولادیمیر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

روس ها به نظر می رسد که هموار راه را برای ولادیمیر پوتین برای باقی ماندن در قدرت تا 2036 با رای اکثریت برای یک بسته از تغییر قانون اساسی آن را نیز افزایش حقوق بازنشستگی جزئی نتایج یک رای در سراسر کشور نشان دادند در روز چهارشنبه.

تبلیغات

نتایج پس از تقریبا یک سوم از رای گیری شده بود شمارش نشان داد که سابق KGB افسر که حکومت روسیه برای بیش از دو دهه به عنوان رئیس جمهور و یا نخست وزیر را به راحتی برنده این حق را برای اجرا برای بیش از دو نظر. این بدان معناست که او می تواند باقی می ماند رئیس جمهور برای 16 سال بیشتر.

کمیسیون مرکزی انتخابات گفت: 74 درصد از آرا شمارش شده در سراسر جهان بزرگترین کشور حمایت کرده بود تغییر قانون اساسی است. فقط زیر 25 درصد رای دادند هیچ از 30 درصد از آرا شمارش.

روس ها شده اند را تشویق به رای دادن با جایزه تساوی ارائه آپارتمان و تبلیغ کمپین برجسته دیگر اصلاحات قانون اساسی در همان اصلاحات بسته نرم افزاری از قبیل حقوق بازنشستگی حفاظت و عملا ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان.

یکی کردن پرداخت از 10,000 roubles ($141) منتقل شدند به کسانی که با کودکان در پوتین را به عنوان مردم به رهبری به ایستگاه های رای گیری در روز چهارشنبه آخرین روز رای گیری برگزار شد بیش از هفت روز به سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

"من رای دادند برای اصلاحات مربوط به قانون اساسی" مسکو ساکن میخائیل ولکوف گفت. "ما نیاز به تغییرات رادیکال و من برای آنها."

دیگران رای دادند که این تغییرات با شور و شوق کمتر.

"من نمی بخوانید درباره اصلاحات اگر من صادق" یکی دیگر از رای دهندگان لیودمیلا گفت. "چه نقطه از رای گیری اگر آنها در حال حاضر تصمیم گرفتم برای شما. مثل این است که در کشور ما - به عنوان خوانده شده چیزی و رای دادن. من رای دادند."

مشارکت حدود 65 درصد, انتخابات, مقامات گفت. مورد نیاز مردم در انتخابات است که 50 درصد و اصلاحات خواهد شد اگر آنها حمایت اکثریت رای دهندگان.

پوتین 67 ساخته شده هیچ اشاره ای به چگونگی تغییرات می تواند تاثیر خود را حرفه ای در یک شب-از-رای در سخنرانی روز سه شنبه. آنها اجازه می دهد او را به اجرا به صورت دو شش سال متوالی نانامی به بازی بعد از زمان منقضی می شود در سال 2024.

پوتین گفت که او هنوز برای تصمیم گیری در آینده خود را. منتقدان می گویند که آنها مطمئن هستند که او دوباره اجرا خواهد شد اما برخی از تحلیلگران می گویند او ممکن است بخواهید به نگه داشتن گزینه های خود را باز برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک اردک لنگ.

در 60 ٪ با توجه به Levada ناظر انتخابات را تصویب امتیاز بالا باقی می ماند اما خوب پایین در اوج خود نزدیک به 90 درصد است.

با روسیه گزارش هزاران Covid-19 موارد هر روز مخالفان شده اند قادر به مرحله اعتراضات اما مسخره کرده اند رای گیری آنلاین, عکس های از مراکز رای دهی در آپارتمان راه پله حیاط و بوت از یک ماشین.

تظاهرات کوچک

یک گروه کوچک از فعالان صحنه یک اعتراض نمادین در میدان سرخ در روز چهارشنبه بعد از ظهر با استفاده از سجده بدن به شکل تاریخ — 2036 — قبل از اینکه به سرعت بازداشت توسط پلیس, تلویزیون, باران گزارش شده است.

"هیچ! کمپین" به نام حامیان به رای در برابر تغییرات و سپس به بحث در مورد نتیجه در مسکو Pushkinskaya مربع در حالی که احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"ما نیاز به یادآوری مقامات که ما وجود داشته باشد و وجود دارد که ده ها میلیون نفر از ما که نمی خواهید پوتین به حکومت تا 2036," آندره Pivovarov یک فعال سیاسی گفت: در ویدئویی آنلاین.

در این رویداد ده ها معلوم شد در میان سنگین حضور پلیس. یکی نقاب از معترضان ایستاده بود با یک نشانه و گفت "من/ما قانون اساسی" در حالی که دیگران شعار "روسیه آزاد خواهد شد." دیگر شعارهای پیشنهاد بهترین اصلاح قانون اساسی خواهد بود برای پوتین به استعفا.

مخالفان حزب کمونیست است که توصیه هواداران به رای "نه" به گله و شکایت از بی نظمی.

گنادی Zyuganov آن رهبر گفت که پوتین و رای دهندگان نیاز به وزن عواقب چسبیده به رهبر روسیه سیاست که او گفت: تا به حال شکست خورده اقتصاد است.

"پوتین نیاز به انتخاب" گفت: Zyuganov. "برای او لحظه ای از حقیقت در حال آمدن است."

پوتین گفته بود او می خواست پاک رای چیزی انتخاباتی تا به حال متعهد به ارائه.

Golos یک سازمان غیر دولتی است که نظارت بر انتخابات گفت: آن را نمی خواهد بود قادر به تایید نتیجه رای گیری به عنوان مشروع است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن