روسها بازیگران اولیه آرا در همه پرسی ممکن است 12 سال تمدید پوتین قانون

صادر شده در: 25/06/2020 - 06:14Modified: 25/06/2020 - 06:14 روس ها به پای صندوقهای رای پنج شنبه به بازیگران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

روس ها به پای صندوقهای رای پنج شنبه به بازیگران اولیه آرا در سراسر کشور رای گیری در اصلاحات قانون اساسی که می تواند رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در قدرت باقی می ماند تا 2036.

تبلیغات

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان می گویند که آنها در حال باز کردن نظرسنجی ها جلوتر از مقام ژوئیه 1 رای برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد است که می تواند گسترش عفونت کروناویروس.

ماسک و ژل ضد عفونی کننده هستند که در دسترس ساخته شده به 110 میلیون رای دهندگان در سراسر 10 ساعت در مناطق از کالینینگراد exclave در دریای بالتیک به Petropavlovsk-Kamchatsky در اقیانوس آرام است.

کرملین با اکراه تعویق رای گیری برای برنامه ریزی مارس 22 به عنوان COVID-19 عفونت افزایش یافته و مقامات محدودیت های تحمیل شده به سرعت همه گیر.

پوتین معرفی اصلاحات به سال 1993 قانون اساسی در ماه ژانویه این سال و آنها با عجله تصویب شده توسط هر دو مجلس پارلمان و منطقه ای نمایندگان مجلس.

او اصرار داشت که روس ها با رای خود در این تغییرات حتی اگر یک رفراندوم است و نه از نظر قانونی مورد نیاز این استدلال که یک همه پرسی خواهد به آنها مشروعیت.

پوتین 'زندگی'

اپوزیسیون مبارز پوتین به ناودان رای به عنوان پوپولیستی شگرد طراحی شده به پوتین حق بود "رئیس جمهور برای زندگی"است.

"این یک نقض اساسی یک کودتا او گفت:" در این ماه در رسانه های اجتماعی.

در میان دیگر تغییرات و اصلاحات را تنظیم مجدد پوتین به ریاست جمهوری به مدت محدود ساعت به صفر اجازه می دهد او را به اجرای دو بار و به طور بالقوه ماندن در کرملین تا 2036.

تحت قوانین فعلی, 67 ساله پوتین را در ترم جاری در کرملین خواهد رسید در سال 2024.

مخالفان را به مبارزه علیه اصلاحات شکست خورده برای به دست آوردن شتاب.

تظاهرات برنامه ریزی شده در پایتخت روسیه در مارس محروم شدند تحت ویروس محدودیت در برابر مجامع عمومی.

"هیچ" در سایت است که جمع آوری امضا از روس ها مخالف اصلاحات مسدود شده بود توسط یک دادگاه مسکو را وادار به آن را به مجلس تحت نام دامنه دیگری.

ارشد مقامات سیاسی در عین حال باید تاکید کرد اهمیت دادن پوتین یک فرصت برای در قدرت باقی می ماند.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین توصیف اصلاحات در صورت لزوم اگر این کشور خواست به "تضمین ثبات حذف عدم قطعیت".

رهبر روسیه در هفته گذشته گفت: او تصمیم گرفت که آیا به دنبال واژه دیگری پس از سال 2024 اما آن ضروری بود او باید گزینه خود را گسترش مدت است.

"در غیر این صورت من می دانم که دو سال به جای کار به طور معمول در تمام سطوح دولت را به جستجو برای جانشینان بالقوه" او گفت:. "ما باید کار و نه به دنبال جانشینان."

با تجدید نظر اساسی در حال حاضر در فروش در مسکو کتاب فروشی های رای گیری است که تا حد زیادی دیده می شود در روسیه به عنوان یک نتیجه گیری.

در عین حال از آن می آید به عنوان پوتین درد و رنج تاریخی کم مقبولیت بیش از دست زدن به او از coronavirus همه گیر و اقتصاد از جمله شدیدا منفور تغییرات در سیستم بازنشستگی است.

ارزش های سنتی

در ماه مه مستقل رای گیری گروه Levada منتشر یافته از مارس نشان داد که پوتین تصویب رتبه بندی شدند و در یک زمان تمام کم از 59 درصد است.

اما در بالای بازنشانی پوتین محدودیت مدت اصلاحات را تحکیم قدرت ریاست جمهوری اجازه می دهد او را به معرفی برترین قضات و دادستان برای تصویب به مجلس سنا.

اصلاحات همچنین ساخت ضریح تغییرات اقتصادی که تضمین حداقل دستمزد خواهد بود و کمتر از سطح حداقل معاش در حالی که دولت حقوق بازنشستگی خواهد شد تنظیم سالانه به نرخ تورم است.

آنها شامل یک اشاره از روسها "ایمان به خدا" با وجود سابقه طولانی به عنوان یک کشور سکولار و یک شرط به طور موثر ممنوعیت ازدواج همجنس بازان.

این اصول در قلب محافظه کار و میهنی ارزش سیستم به طور منظم تبلیغ توسط پوتین.

کرملین امیدوار است که آنها طنین انداز خواهد شد با رای دهندگان و جذب مشارکت مردم.

رای گیری اعلامیه و پوستر و تابلوهای تبلیغاتی در سراسر شهر اشاره نمی کند پوتین یا بند است که اجازه می دهد او را به ماندن در قدرت برای بیش از یک دهه دیگر.

به جای کمپین مراکز در اطراف اجتماعی تصاویر مانند یک کودک, بوسیدن, مادر بزرگ خود را با شعار "برای تضمین بازنشستگی".

یکی دیگر از پوستر ویژگی های یک خانواده است که می خواهد به "حفاظت از ارزش های خانواده".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب