روس ها مجموعه ای برای بازگشت اصلاحات اجازه می دهد پوتین برای باقی ماندن در قدرت

صادر شده در: 01/07/2020 - 04:24 روس ها در حال تنظیم و برای تصویب اصلاحات قانون اساسی در روز چهارشنبه را محکو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در:

روس ها در حال تنظیم و برای تصویب اصلاحات قانون اساسی در روز چهارشنبه را محکوم کرد توسط منتقدان به عنوان یک مانور اجازه می دهد تا رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در کرملین برای زندگی است.

تبلیغات

تغییرات تصویب شد هفته پیش توسط پارلمان روسیه و نسخه ای از قانون اساسی جدید در حال حاضر در فروش در کتابفروشیها اما پوتین تحت فشار قرار دادند به جلو با یک رای در سراسر کشور به پایان می رسد که چهار شنبه به مشورت مشروعیت در برنامه های خود را.

کرملین کشیده از همه متوقف می شود برای تشویق مردم در انتخابات با نظرسنجی تمدید بیش از نزدیک به یک هفته از آخرین روز رای گیری اعلام کرد یک تعطیلات ملی و جوایز -- از جمله آپارتمان ها و ماشین ها -- در ارائه به رای دهندگان.

در ابتدا برنامه ریزی شده برای 22 آوریل رای به تعویق افتاد با این بیماری همه گیر کوروناویروس اما دوباره پس از پوتین گفت: این بیماری تا به حال به اوج خود رسید و مقامات شروع گزارش کاهش تعداد موارد جدید.

شکی نیست اصلاحات-که شامل میهنی و اقدامات پوپولیستی مانند تضمین حداقل حقوق بازنشستگی و موثر ممنوعیت ازدواج همجنس -- تایید خواهد کرد.

دولت اجرای انتخابات بیش از 163,000 رای دهندگان در این هفته نشان داد 76 درصد به نفع.

انتظار میرود که نتایج اعلام می شود پس از آخرین ایستگاه های رای گیری در 1800 GMT.

پوتین می گوید تغییرات مورد نیاز برای اطمینان از ثبات و سیمان روسیه ارزش در چهره خطرناک غربی را تحت تاثیر قرار.

"ما در حال رای گیری برای کشور... ما می خواهیم برای انتقال به فرزندان و نوه های ما," او گفت: در آخرین درخواست تجدید نظر به رای دهندگان.

"ما می توانیم اطمینان از ثبات و امنیت و رفاه و یک زندگی مناسب و معقول تنها از طریق توسعه تنها با هم و توسط خودمان."

'نتیجه گیری'

بسیاری از روس ها به خصوص کسانی که به خاطر هرج و مرج و بحران اقتصادی در 1990s به توافق برسند.

"وجود دارد بسیاری از مشکلات در کشور ما است. و اصلاحات آنها کمک خواهد کرد که آنها را حل کند نه به طور کامل اما در بخش" مترو مسکو کارگر ولادیمیر بودروف گفت: پس از رای گیری در هفته گذشته.

"و برای من, برای فرزندان من و برای من نوه من فکر می کنم که این یک مزیت بزرگ."

اما منتقدان می گویند این اصلاحات یک پوشش برای پوتین برای گسترش حکومت خود پس از نزدیک به 20 سال در قدرت است.

مخالفت رئیس مبارز پوتین گفت: پوتین 67 می خواهد خود را "رئیس جمهور برای زندگی" است و به نام تحریم.

وزیر امور خارجه Stephen Biegun روز دوشنبه گفت: این رای یک "نتیجه گیری" با هدف "گسترش (پوتین) قانون برای چه موثر است و طبیعی خود زندگی است."

تقسیم ضعیف سال از سرکوب سیاسی و با دسترسی به کنترل دولت رسانه پوتین مخالفان شکست خورده اند به کوه جدی "هیچ" کمپین. محدودیت در تجمع جرم اعمال شده توسط coronavirus نیز مانع تظاهرات.

Golos مستقل انتخابات نظارت می گوید آن را دریافت کرده است برخی از 1300 شکایت از تخلفات از جمله مردم رای دادن بیش از یک بار و ادعای کارفرمایان در حال اعمال فشار بر کارکنان به بازیگران برگه های رای.

کرملین مشتاق به دیدن یک انتخابات و موقت مراکز رای دهی نابود و لگدمال سراسر کشور از جمله برخی در اتوبوس چادر و در خیابان نیمکت بودند که تمسخر در رسانه های اجتماعی.

سقوط تصویب رتبه بندی

پوتین تصویب امتیاز رنج می برد در ماه های اخیر در بخشی از اوایل اشتباهات در دولت را از دست داده و coronavirus بحران در ایستاده بود کم تاریخی از 59 درصد در یک نظرسنجی.

تحلیلگران می گویند پوتین می خواستم برای به دست آوردن رای با بیش از قبل از روس ها -- در حال حاضر رنج می برند از چندین سال از سقوط درآمد -- در حال ضربه کامل اقتصادی تاثیر بیماری همه گیر.

پوتین در مصاحبه های اخیر گفت که او ساخته شده ذهن خود را در مورد اینکه آیا برای اجرای دوباره و پیشنهاد کرد بخشی از دلیل برای ریاست جمهوری مجدد شد و به روسیه اجازه نخبگان سیاسی به تمرکز بر حاکم به جای "شکار برای جانشینان احتمالی".

دیگر اصلاحات سیاسی مقدار به افزایش سرعت از روسیه سیستم از دولت است.

رئیس جمهور اعطا شده است برخی از قدرت های جدید از جمله حق انتخاب بالا قضات و دادستان در حالی که مجلس دارای نفوذ بیشتری در نامگذاری مقامات ارشد دولتی.

قانون روسیه داده شده است مقدم بر قوانین بین المللی و مقامات بالا هستند ممنوع از داشتن تابعیت خارجی و یا اجازه اقامت.

حداقل دستمزد نمی تواند پایین تر از سطح معاش و دولت حقوق بازنشستگی باید نمایه به تورم است.

اصلاحات همچنین ساخت ضریح "ایمان به خدا" و روسی به عنوان زبان ملی در قانون اساسی تعریف ازدواج به عنوان بین یک مرد و یک زن و ممنوعیت دادن دور خاک روسیه و یا سوال در این کشور را "حقیقت تاریخی".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن