عربستان سعودی به severly محدود حاج حضور بیش از Covid-19 ترس

صادر شده در: 22/06/2020 - 23:07اصلاح: 22/06/2020 - 23:07 عربستان سعودی گفت: "آن را نوار ورود از خارج از کشور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

عربستان سعودی گفت: "آن را نوار ورود از خارج از کشور با حضور حاج آقا در این سال با توجه به کروناویروس اجازه می دهد تنها تعداد محدودی از شهروندان سعودی و شهروندان را زیارت با اجتماعی فاصله اقدامات اجرا گذاشته است.

تبلیغات

این خبر به معنی این خواهد بود که سال اول در دوران مدرن است که مسلمانان از سراسر جهان شده اند مجاز به زیارت سالانه مکه که همه مسلمانان با هدف انجام حداقل یک بار در طول عمر.

"این تصمیم گرفته شده است برای اطمینان از حج انجام می شود در یک شیوه ای امن از ديدگاه بهداشت عمومی در حالی که رعایت تمام اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی لازم است فاصله پروتکل برای محافظت انسان ها از خطرات مرتبط با این بیماری همه گیر و مطابق با آموزه های اسلام در حفظ زندگی انسان" وزارت که نظارت زیارت در بیانیه ای گفت.

تعداد coronavirus موارد در عربستان سعودی بیش از حد 160,000 با 1,307 مرگ و میر پس از افزایش عفونت های جدید بیش از دو هفته گذشته.

برخی از 2.5 میلیون زائر به طور معمول بازدید از جنش سایت از اسلام در مکه و مدینه برای هفته حاج. داده های رسمی نشان می دهد عربستان سعودی را بدست آورده در حدود 12 میلیارد دلار از یک سال از حج و کمتر در طول سال زیارت به عنوان شناخته شده دارند.

پادشاهی متوقف بین المللی پروازهای مسافری در ماه مارس و خواسته مسلمانان در ماه مارس برای قرار دادن حاج طرح نگه دارید تا اطلاع ثانوی. ورود بین المللی برای عمره و زیارت نیز معلق شده است تا اطلاع ثانوی.

در اوایل این ماه در مالزی و اندونزی هر دو منع شهروندان خود را از سفر به عربستان سعودی برای زیارت با استناد به ترس از coronavirus.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب