عربستان به یمن ائتلاف کشیده از لیست سیاه سازمان ملل متحد از گروه کشتار کودکان

صادر شده در: 16/06/2020 - 03:23 فعالان واکنش نشان داد و با عصبانیت در روز دوشنبه به حذف از عربستان سعودی رهب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در:

فعالان واکنش نشان داد و با عصبانیت در روز دوشنبه به حذف از عربستان سعودی رهبری ائتلاف نظامی در یمن را از یک لیست از گروه نقض حقوق کودکان در گزارش دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ.

تبلیغات

"ائتلاف برای حمایت از مشروعیت در یمن خواهد بود delisted برای تخلف از قتل و نقص عضو پس از پایدار قابل توجهی کاهش... با توجه به حملات هوایی گفت:" سازمان ملل متحد به تازگی منتشر شده گزارش سالانه کودکان در مناطق جنگی.

آن گفت: تلفات کاهش یافته بود پس از توافق امضا شده در ماه مارس 2019.

ائتلاف مداخله در 2015 در یمن به حمایت از دولت علیه ایران حمایت سران شورشیان. از آن شده است به طور گسترده ای مورد سرزنش تلفات غیرنظامیان در این حملات که فعالان می گویند تحت فشار قرار دادند در این کشور عمیق تر به بحران است.

دیده بان حقوق بشر را محکوم اشاره به این حادثه تلخ برای انداختن ائتلاف از "فهرست شرم" گفت که او "نادیده گرفتن سازمان ملل شواهد خود از ادامه نقض فاحش علیه کودکان است."

این فهرست پیگیریهای من در کودکان و درگیری های مسلحانه می گوید: "absolving سعودی و اماراتی در یمن از هر گونه مسئولیت برای قتل و نقص عضو کودکان در یمن دبیر کل سازمان ملل متحد را ترک کرده است کودکان آسیب پذیر به حملات بیشتر."

آن گفت: ائتلاف مسئول مرگ یا آسیب دیدگی 222 کودکان در یمن در سال گذشته است.

Inger خاکستر از نجات کودکان آن را به نام یک "تکان دهنده تصمیم" با اشاره به این حادثه تلخ.

اما منشی عمومی ملل برای کودکان و درگیری های مسلحانه, ویرجینیا گامبا گفت: سازمان ملل متحد آمده بود "تحت فشار" از عربستان سعودی و حذف از لیست بر اساس داده ها.

در سال 2016 ائتلاف به طور خلاصه شامل در فهرست سالانه قبل از اینکه یک تهدید عربستان به قطع کمک های مالی به سازمان ملل متحد برنامه مجبور برگشت.

سال بعد پس از اشاره به این حادثه تلخ به عهده سازمان ملل متحد رهبری ائتلاف قرار داده شد در یک زیر بخش از گزارش ایجاد شده برای کسانی که تلاش برای جلوگیری از مرگ و میر کودکان است. آن باقی مانده است وجود دارد در سال 2018 و 2019.

این گزارش که به بررسی چندین درگیری در سراسر جهان در هر سال گفت: 4,019 کودکان بودند به عنوان تایید شده کشته و بیش از 6000 معلول در سال 2019.

اعداد مشابه بودند تا سال 2018 با توجه به سازمان ملل متحد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن