سنگال به دوباره باز کردن مساجد و سهولت دیگر Covid-19 محدودیت به عنوان موارد پرش

صادر شده در: 12/05/2020 - 03:15 رئیس جمهور سنگال Macky Sall اعلام کرد بازگشایی مساجد و کلیساها و کاستن از دی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور سنگال Macky Sall اعلام کرد بازگشایی مساجد و کلیساها و کاستن از دیگر محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از coronavirus حتی به عنوان بزرگترین روز پرش در موارد ثبت شده در روز دوشنبه.

تبلیغات

Sall به دستور اماکن عبادت بسته در ماه مارس و اعمال سحر-به-غروب مقررات منع رفت و آمد.

از آن به بعد روزانه با سرعت از موارد جدید است تا 177 روز دوشنبه از قبلی بالا 104 با افزایش جامعه انتقال نقاط از جمله شهر مقدس طوبی.

سنگال ثبت کرده است 1,886 coronavirus موارد در مجموع شامل 19 مرگ و میر.

Sall مانند دیگر رهبران در غرب آفریقا است مواجه فشار عمومی برای پیدا کردن بیشتر پایدار راه های تعادل عمومی بهداشت با واقعیت های اقتصادی در مواجهه با یک بیماری همه گیر است که سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است می تواند با کشیدن در سراسر آفریقا برای سال.

"در بهترین موارد COVID-19 ادامه خواهد داد به گردش در این کشور تا ماه آگوست یا حتی سپتامبر" Sall گفت: در یک آدرس به ملت. "در این فاز جدید است که در گذشته نه چند هفته اما سه یا چهار ماه ما نیاز به یادگیری برای زندگی در حضور ویروس."

Sall همچنین گفت: 8 بعد از ظهر تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد خواهد بود کوتاه با یک ساعت صبح و یک ساعت در شب و بازارهای هفتگی می تواند دوباره باز کنید.

دیگر غرب و دولت های آفریقایی از جمله بورکینافاسو و غنا اعلام کرده اند که مشابه کاستن از محدودیت های این ماه, در حالی که دعوت از شهروندان خود را به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن