سئول شهردار مرده یافت در فرض خودکشی پس از #MeToo اتهام

صادر شده در: 09/07/2020 - 19:09 شهردار سئول سابق وکیل حقوق بشر و پتانسیل کره جنوبی نامزد انتخابات ریاست جمهو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

شهردار سئول سابق وکیل حقوق بشر و پتانسیل کره جنوبی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در درگذشت آشکار خودکشی یک روز پس از متهم شدن به آزار و اذیت جنسی.

تبلیغات

مرگ پارک برنده-به زودی که بدن بهبود اوایل جمعه در یک کوه در پایتخت است که تا بحال ترین نمایشی, پایان دادن به یک #MeToo مورد در کره جنوبی به شدت مردسالار جامعه ای که جنبش زنان را پایین آورده نمرات از مردان برجسته در زمینه های متعدد.

اگر پارک می کند ثابت کند به کشته شدن خود او خواهد بود که بالاترین-مشخصات کره جنوبی سیاستمدار به انجام این کار از رئیس جمهور سابق Roh Moo-hyun که شروع به پریدن کرد یک صخره در سال 2009 پس از اینکه مورد سوال بیش از فساد مربوط به اعضای خانواده.

وجود دارد هیچ نشانه ای از بازی بد گفته است و با توجه به Yonhap news agency پارک بود فرض گرفته اند در زندگی خود.

او گزارش شده بود گم شده توسط دختر خود را در روز پنج شنبه گفت که او تا به حال شده است قابل دسترسی پس از ترک یک پیام است که صدا مانند "آخرین کلمات".

میدانی رقم در حکم حزب چپ میانه پارک زد کره جنوبی وسیع سرمایه-صفحه اصلی به تقریبا یک پنجم از جمعیت ملی-برای نزدیک به یک دهه.

او برنده سه انتخابات در حالی که ترویج جنسیتی و برابری اجتماعی و خجالتی نیست و دور از ابراز جاه طلبی های خود را به جای رئیس جمهور کنونی ماه Jae-در در سال 2022.

اما مرگ خود را یک روز پس از وزیر سابق یک شکایت پلیس -- گفت: به شامل آزار و اذیت جنسی -- در برابر او.

کره جنوبی همچنان مردسالار با وجود آن اقتصادی و پیشرفت های فن آوری اما این کشور دیده می شود گسترده #MeToo جنبش در دو سال گذشته موجب شده توسط یک دادستان که علنا متهم برتر از اتوبوس او را در یک مراسم تشییع جنازه.

عاملان باید شامل یک سابق والی که به دنبال انتخابات ریاست جمهوری در سال 2017 بود اما آمریکا در سال گذشته برای مقاربت جنسی با سوء استفاده از قدرت پس از زن خود را دستیار او را متهم کرد از بارها تجاوز به او.

با توجه به سند مسئله به این بیانیه از پارک را قربانی که مشغول به کار به عنوان منشی شخصی از سال 2015 او متعهد "آزار و اذیت جنسی و حرکات نامناسب در طول ساعت کار" از جمله اصرار او را در آغوش بگیرید و او را در اتاق مجاور ،

پس از کار او گفت: او فرستاده او را "selfies خود را در لباس زیر خود را و هرزه نظر" در مسنجر نرم افزار.

"من شستشوی مغزی خودم تحمل فوق العاده ای از ترس و تحقیر که همه این بود که در بهره سئول شهر خودم و شهردار پارک," او گفت: با توجه به سند.

پلیس تایید شکایت کرده بود واصل شده است اما به تایید جزئیات.

پارک مرگ به معنی بررسی خواهد شد به طور خودکار بسته می شود.

زندان به دادگاه

پارک بود یک فعال دانشجویی در روز از کشور کره جنوبی دیکتاتوری نظامی -- او زندانی برای شرکت در یک تظاهرات علیه رئیس جمهور وقت پارک چانگ هی-و بعدها یک وکیل حقوق بشر ،

او در دفاع از بسیاری از فعالان سیاسی و در 1990s برنده کره جنوبی برای اولین بار آزار جنسی محکومیت در یک نقطه عطفی قضاوت.

او کمک کرد تا راه اندازی همبستگی مردم برای دموکراسی مشارکتی نفوذ NGO هل دادن به اصلاح رنگ که تسلط بر کره جنوبی و کسب و کار.

پارک همچنین از تاسیس زیبا پایه و اساس -- یک گروه خیریه است که به ترویج فعالیت های داوطلبانه و خدمت به جامعه است.

آن را به یکی از بزرگترین سازمان های غیر انتفاعی در کره جنوبی و راه اندازی زیبا فروشگاه های زنجیره ای از مغازه های خیریه و مدل پس از بریتانیا آکسفام مغازه ها.

واکنش مخلوط شد در روز جمعه از جمله هر دو تسلیت و انتقاد است که او را کشته و خود را به اجتناب از مجازات است.

وجود دارد ابراز غم و اندوه خود را از حامیان برخی از آنها wailed در دانشگاه ملی سئول بیمارستان به عنوان بدن خود را در آورده بود.

"شهردار پارک شما عالی سیاستمدار" یک پوستر نوشت: در Daum این کشور دومین سایت پورتال.

"اما یک پیچ و تاب سرنوشت پایان دادن به سفر خود را. من امیدوارم که شما را در سهولت در بهشت است."

دیگران بودند و مهم تر از 64 سال او را متهم به بهره برداری از قدرت خود را به آزار و اذیت یک تابع و سپس با در نظر گرفتن زندگی خود را به "جلوگیری از عواقب".

"قربانی باید به حال دردناک بار در اجرا به پر کردن از شکایت" نوشت: یک کاربر. "من امیدوارم که پارک در خود منعکس كرده و atones در زندگی پس از مرگ."

سئول شهر دولت گفت یادبود محراب خواهد شد تا در مقابل تالار شهر برای شهروندان به پرداخت احترام می گذارد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن