سئول شهردار مرده یافت از علل ناشناخته

صادر شده در: 09/07/2020 - 19:09 سئول شهر شهردار پارک برنده-به زودی مرده پیدا شد در روز جمعه کره جنوبی Yonhap

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

سئول شهر شهردار پارک برنده-به زودی مرده پیدا شد در روز جمعه کره جنوبی Yonhap news agency گزارش پلیس پس از نصب یک جستجوی بزرگ هنگامی که دختر خود را گزارش دادند او گم شده است.

تبلیغات

یکی از کره جنوبی برجسته ترین مقامات منتخب دیرین شهردار سئول پایتخت مرده پیدا شد در روز جمعه پس از او در گزارش ناپدید شدن دختر خود را در میان یک فرد و گزارش های رسانه ها از اتهام آزار و اذیت جنسی.

شهردار پارک برنده-به زودی بدن داشت در Mt Bugak در شمال سئول حدود نیمه شب پس از یک جستجو مربوط به صدها پلیس Seoul Metropolitan Police آژانس گفت.

آن را انجام نمی دهد علت مرگ. هیچ نشانه ای از خباثت اگر چه یک بررسی دقیق مورد نیاز خواهد بود, پلیس رسمی چوی Ik-soo گفت.

این Yonhap news agency گفت: دبیر سابق پارک کرده بود شکایت روز چهارشنبه بیش از اتهام حوادث آزار و اذیت جنسی.

چوی گفت: یک بررسی شد و در راه پس از شکایت کیفری بوده و تسلیم در برابر پارک بدون توضیح.

شب جستجو

پارک دختر گزارش شهردار از دست رفته در 5:17 p. m. (0817 GMT) روز پنج شنبه کشته شده است. Yonhap news agency گزارش داد که او نیز پلیس گفت که او تا به حال سمت چپ یک پیام "مانند یک خواهد شد".

سابق فعال حقوق بشر و وکیل در سمت چپ شهردار اقامت رسمی در حدود 10:40 صبح روز پنج شنبه با پوشیدن یک کلاه سیاه و یک کوله پشتی داشتن لغو جلسات برنامه ریزی شده برای روز, پلیس گفت:.

پلیس بدن خود را پس از یک ساعت-طولانی جستجو مربوط به صدها نفر از افسران با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و سگ در یکی از مهمترین کوهستانی بخش هایی از سئول فقط چند دقیقه از قلب شهر و نزدیک به 10 میلیون نفر است.

حدود سه ساعت بعد جسد او را بیرون آورده از جنگل توسط پزشکی قانونی ماموران با توجه به یک عکاس رویترز در صحنه است. رسانه های جمع آوری شده بعد از خارج دانشگاه ملی سئول در بیمارستان که در آن تشییع جنازه او بود و انتظار می رود برای شروع.

مبارز برای زنان علل

به عنوان شهردار سئول پس 2011, پارک بود و کلام در پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر. او همچنین آوازی نقش گسترده و شمع تظاهرات که منجر به برکناری رئیس جمهور سابق Park Geun-hye در سال 2017.

او همچنین صریح حمایت از حقوق زنان و برابری جنسیتی و به عنوان یک پتانسیل ریاست جمهوری امیدوار برای لیبرال ها در سال 2022 انتخابات است.

به عنوان یک وکیل در 1990s او برنده یکی از کره جنوبی اولین موارد آزار و اذیت جنسی و شدت حمایت برای علت "آسایش زنان" که مجبور به کار در ژاپن در زمان جنگ نظامی فاحشه خانه ها قبل و در طول جنگ جهانی دوم.

پارک نیز ستایش زنان برای شجاعت خود را پس از یک سری از زنان متهم قدرتمند سیاستمداران و سیاستگذاران جنسی نادرست در میان #MeToo جنبش در سال 2018 است.

"عزم فردی قهرمانان کافی نیست. من فکر می کنم ما نیاز به همبستگی اجتماعی او گفت:" در آن زمان است.

اوه Keo-دان شهردار سابق بوسان, کره جنوبی, دومین شهر بزرگ و پخش عمده دیگری در لیبرال سیاست پا را در ماه آوریل پس از تصدیق غیر ضروری تماس فیزیکی با یک زن کارمند.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب