صربستان کوزوو رزومه "بسیار دشوار" مذاکرات در تسکین روابط

صادر شده در: 10/07/2020 - 19:27 رهبران صربستان و کوزوو روز جمعه برگزار می شود اولین مذاکرات در 18 ماه در حل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

رهبران صربستان و کوزوو روز جمعه برگزار می شود اولین مذاکرات در 18 ماه در حل و فصل یکی از ترین در اروپا مقاوم اختلافات ارضی موافقت خود را چهره به چهره ملاقات هفته آینده در "بسیار دشوار" روند.

تبلیغات

صربستان خودداری کرده است به رسمیت شناختن کوزوو را یک جانبه اعلام استقلال پس از استان شکست دور در خونین 1998-99 جنگ که به پایان رسید تنها با یک بمباران ناتو علیه نیروهای صرب.

کوزوو نخست وزیر Avdullah هوتی و صربی جمهور Aleksandar Vucic برگزار تصویری نشست که او نیز پیوسته توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و صدراعظم آلمان ،

این بحث دنبال خواهد شد بیشتر آنلاین مذاکرات روز یکشنبه میان هوتی و Vucic و همچنین مقامات اتحادیه اروپا و پس از آن نشست خود را در بروکسل در روز پنج شنبه, پاکسازی و مرکل گفت در یک بیانیه مشترک پس از مذاکرات.

آنها را تشویق هوتی و Vucic به "دستیابی به پیشرفت های قابل توجهی در مذاکرات در ماه های آینده" در بیانیه ای گفت:.

"وجود دارد بسیار دشوار دیدگاه برای نتیجه این گفت و گو اما وجود دارد یک تعهد توسط هر کس برای ادامه گام به گام" اضافه ریاست جمهوری با رسمی که خواسته نمی شود به نام.

هر دو کوزوو و صربستان مواجه شده اند فشار از غرب به حل و فصل بن بست است که دیده می شود به عنوان مهم به هر دو طرف پیوستن به اتحادیه اروپا.

"این normalisation روابط بین کوزوو و صربستان ضروری است برای امنیت و ثبات منطقه و از اهمیت زیادی اگر این دو کشور برای پیوستن به اتحادیه اروپا" در این بیانیه با آلمان و فرانسه با رهبران گفت.

یک مقام ارشد رسمی اتحادیه اروپا در بروکسل که به دنبال این مذاکرات تکرار احساسات است که چالش های قابل توجهی باقی مانده است گفت: "این آغاز داستان است."

هوتی گفت: آنلاین نشست که normalisation روابط "را می توان تنها در صورتی کوزوو و صربستان احترام یکدیگر استقلال," او گفت.

'رهبری آزمون'

بیش از 13000 نفر را در جنگ عمدتا کوزوو آلبانی که تشکیل یک اکثریت در سابق استان است.

Vucic است که در مواجهه با یک بحران بزرگ در خانه بعد از تظاهرات بیش از یک کروناویروس جدید مستند در صربستان هشدار داده بود پیش از مذاکرات که او انتظار ندارد یک سواری نرم و این که "هیچ کس در حال رفتن به نوازش ما و یا ما در حال حاضر."

جدید فشار می آید پس از کوزوو رئیس جمهور هاشم Thaci متهم شده بود در ماه گذشته با جنایات جنگی توسط دادستان در لاهه.

Thaci کیفرخواست منجر به تعویق افتادن کاخ سفید اجلاس بین صربستان و کوزوو با توجه به برگزار می شود در پایان ماه ژوئن.

مقامات اروپایی تا به حال bristled در آمریکا ابتکار عمل برای مقابله با Thaci خود را در آن -- یک استراتژی در حال حاضر torpedoed توسط کیفرخواست -- و اتحادیه اروپا در حال حاضر به نظر می رسد به تازگی مصمم به حل و فصل این مسئله است.

مقام فرانسوی اذعان کرد که این مسئله "آزمون های اروپایی رهبری است."

پیتر Stano سخنگوی اتحادیه اروپا در امور خارجه را تکذیب کرد و گفت که این موضوع یک "مسابقه زیبایی" با اتحادیه اروپا و آمریکا رقابت.

اما او افزود: "اتحادیه اروپا شده است وجود دارد برای کوزوو پس از شروع تسهیل گفت و گو پس از آن در سال 2011 آغاز شده."

معتبر مخاطب'

در طول جنگ Thaci شد سیاسی رهبر ارتش آزادی بخش کوزوو (KLA) اما دادستان در لاهه به او مشکوک شدن نزدیک به 100 قتل و همچنین موارد متعددی از آزار و اذیت و شکنجه.

Thaci که رد این اتهام گفته بود که او در مصاحبه با دادستان در لاهه در هفته آینده.

با Thaci متمرکز قانونی خود دفاع اتحادیه اروپا گفت: روشن بود که نقطه اصلی تماس با کوزوو بود در حال حاضر هوتی.

"انتخاب ما این است که به صحبت کردن با یک مدرک معتبر قابل اجرا مخاطب در پریشتینا" این مقام گفت.

کوزوو در حال حاضر به رسمیت شناخته شده توسط بیش از 100 کشورهای دیگر است اما اتحادیه اروپا یکپارچه نیست در مورد این مسئله با 22 از 27 بلوک اعضا رسمیت شناختن استقلال آن است.

اتحادیه اروپا اعلام holdouts در بلوک -- که مهمترین آنها عبارتند از: اسپانیا -- "هیچ دلیلی برای به رسمیت شناختن کوزوو" هنگامی که وجود دارد این است که از نظر قانونی الزام آور توافق بین دو طرف است.

(AFP)



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب