هفت روز بازداشت در D-4 ایستگاه در اعتراض; عضو شورای شهر پلیس کمیسر برخورد چگونه پلیس شدند مجهز

بوستون گزارش پلیس دستگیری هفت نفر - پنج نفر از خارج از شهر به اتهامات گوناگون در خارج از منطقه D-4 ایستگاه پلی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری هفت نفر - پنج نفر از خارج از شهر به اتهامات گوناگون در خارج از منطقه D-4 ایستگاه پلیس در بعد از ظهر روز گذشته و می گویند چهار افسر مجروح شدند و یکی بد به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

دستگیری آمد در طی یک درگیری که پس از فوران بخش عمده ای از جورج فلوید معترضان ترک کرده بود ایستگاه در ماه مارس از پطرس پارک به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع که در طی آن پلیس با استفاده از اسپری فلفل در برخی از معترضان که برخی از آنها ممکن است در تلاش برای اسپری رنگ پیام ها در سمت ایستگاه.

دو نفر هر دو از بوستون متهم شدند, در میان چیزهای دیگر, ارتقاء, از هرج و مرج و تحریک به شورش; یک لوول مرد به اتهام حمله و باتری با یک سلاح خطرناک و حمله و باتری در یک افسر پلیس است.

عضو شورای شهر Andrea Campbell (درچستر) که ریاست شورای کمیته امنیت عمومی و عدالت کیفری توییتی شب گذشته:

اگر بوستون است که برای تقویت جامعه مدنی و مردمی و اعتماد w/ ساکنان پلیس باید نشان نمی دهد تا در ضد شورش به تظاهرات مردمی که در آن هستند از نظر قانونی ورزش مناسب خود را به صدای قابل توجیه خشم در مورد بیش از حد/نیروی کشنده توسط پلیس در برابر غیر مسلح, بدون خشونت مردم است.

کمیسر پلیس ویلیام ناخالص در پاسخ به این صبح:

عضو شورای کمپبل.ماموران پس از حمله اشیاء پرتاب آنها را با خشونت معترضان بودند دستور داد برای قرار دادن بر روی کلاه محافظ نه riot gear. افسران بودند در نمی riot gear. چهار افسران خود را به موکلین مجروح شدند. یکی در بیمارستان بستری است.Ty برای مراقبت از.

کمپبل گفت:

کمیسر من همچنان خودم را در دسترس برای همکاری در ساخت جامعه ما امن تر برای همه است که شامل اجرای قانون!

علاوه بر هفت نفر دستگیر و در D-4 یک هشتم فرد خواهد بود summonsed به دادگاه به اتهام حمله و باتری با یک سلاح خطرناک و مقاومت در برابر دستگیری به گفته پلیس که اضافه کردن که سه نفر دیگر دستگیر شده بودند در جریان اعتراض های خارج از منطقه B-3 ایستگاه در Roxbury - از جمله یک نوجوان متهم به متخلف بودن برای حمله و باتری با یک سلاح خطرناک و یک مرد به اتهام در اختیار داشتن یک سلاح خطرناک و کوکائین است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن