فاضلاب علم: دانشمندان چگونه امید به پیگیری Covid-19 از طریق جهان زباله

صادر شده در: 15/05/2020 - 17:27اصلاح شده: 15/05/2020 - 17:29 می تواند کلیدی برای ردیابی گسترش Covid-19 دروغ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

می تواند کلیدی برای ردیابی گسترش Covid-19 دروغ در جهان فاضلاب? دانشمندان در زمینه فاضلاب نظارت شناخته شده به عنوان فاضلاب اپیدمیولوژی می گویند تست فضولات انسانی در سیستم های فاضلاب برای Covid-19 می تواند کمک به شناسایی و پاسخ به شعلهور شدن ویروس.

تبلیغات

تحقیق در تعدادی از کشورها نشان داده است که Covid-19 تشخیص داده می شود در فاضلاب از جمله یک مطالعه در پاریس توسط شهر سازمان آب یافت که یک ارتباط مستقیم بین سطح ویروس در فاضلاب و تعدادی از عفونت ها در شهرستان.

و به شهرستانها در سراسر جهان از ظهور مستند ردیابی نرخ Covid-19 در فاضلاب می تواند یک هشدار دهنده اگر نرخ عفونت شروع به افزایش است.

"بسیاری از مردم می دانند که شما منتشر می کنند مقدار زیادی از ویروس از طریق دستگاه تنفسی ذرات و قطرات در ریه ها. اما در واقع آنچه که کمتر شناخته شده این است که شما در واقع منتشر می کنند کوچک تر ذرات ویروسی در مدفوع از شما را از ریه ها. پس در واقع ما در حال استفاده از آن است. اساسا ردیابی افراد توالت جنبش" دیوی جونز استاد علوم محیط زیست در دانشگاه بنگور ولز و گفتگو کرد.

این روش در حال حاضر استفاده شده است در مبارزه برای ریشه کن کردن فلج اطفال و مسیر مقاومت به آنتی بیوتیک در دام و می تواند ارزان تر و سریعتر جایگزین برای تست توده از افراد برای پیگیری Covid-19.

"ما فقط می توانید نظارت بر مقدار اصل مرده ویروس در فاضلاب و استفاده از آن به عنوان یک ابزار مانیتورینگ اساسا کار کردن چگونه بسیاری از مردم در جامعه باید قرارداد این بیماری است. و اساسا آیا آن را بر روی افزایش و یا سقوط" گفت: پروفسور دیوی. "[و] چه چیزهایی مانند مستند اقدامات مشغول به کار هستند."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن