SF Giants تعلیق تمرینات پس از COVID آزمون هنوز

San Francisco Giants' شکن Posey حمل خفاش ها در طول یک عمل بیس بال در سان فرانسیسکو شنبه 5 ژوئیه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

غول سان فرانسیسکو می گویند که آنها در حال "تعلیق تمرینات در Oracle پارک در انتظار نتایج آزمایش های انجام شده این آخر هفته گذشته." روشن نیست که تمرینات از سر گرفته خواهد شد اگر چه مدیر گیب Kapler به خبرنگاران گفت: روز شنبه که او انتظار دارد که نتایج به آمده در بعد از امروز.

این به این معنی هیچ بازی های شبیه سازی شده به عنوان برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه و Kapler بود روز دوشنبه گفت او در نظر گرفته خود را به باشگاه خوش شانس نمی توان برخورد با هر گونه وقفه تا کنون.

روز دوشنبه این باشگاه اعلام کرد دو نفر تست مثبت برای coronavirus بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد اینکه آیا به بازیکنان و مربیان و یا کارکنان. چشم انداز شکارچی اسقف و پارچ لوئیس مدرو در 60-بازیکن, استخر, در حال حاضر آزمایش مثبت است.

تست تاخیر نهفته متعدد MLB تیم در این هفته است. اتباع Astros و همه با تجربه تاخیر با توجه به MLB پروتکل تست های پردازش شده توسط یک آزمایشگاه مرکزی در ایالت یوتا است.

"یوتا آزمایشگاه در حال انجام یک سطح از تجزیه و تحلیل و زمان چرخش است که بی سابقه است در COVID تست از جمله ارائه یک لایه اضافی از تایید برای همه مثبت نتایج آزمون به طور کاذب مثبت نگرانی" MLB در بیانیه ای گفت: اوایل این هفته. "آزمایشگاه عامل در هفت روز یک هفته برنامه از جولای 5th طریق پایان جهان سری."

علاوه بر این وقایع را سوزان Slusser گزارش داد که در سراسر خلیج, بالا, اوکلند در این rookie پارچ عیسی Luzardo آزمایش مثبت برای COVID-19 و به احتمال زیاد خود نیاز به قرنطینه برای 14 روز.

بیشتر CORONAVIRUS پوشش:

ثبت نام برای 'روزانه' خبرنامه برای آخرین coronavirus اینجا.

— Covid-19 تبدیل سان فرانسیسکو نابرابری و شکاف به شکاف
— قرنطینه هم اتاقی داستان های ترسناک است که شما خدا را شکر شما به تنهایی زندگی می کنند
— ضعف بیمارستان کالیفرنیا ارسال COVID-19 بيمار به SF
— 239 کارشناسان با 1 ادعا می کنند: Coronavirus است هوابرد

SFGATE خبرنگار Katie Boland کمک به این گزارش.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن