کوسه GM داگ ویلسون Jarome Iginla تیتر هاکی سالن از شهرت کلاس 2020

کوسه مدیر کل داگ Wilson سه بار All-Star defenseman که صرف نهایی دو فصل 16 ساله خود را با سن خوزه بود در می

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

کوسه مدیر کل داگ Wilson سه بار All-Star defenseman که صرف نهایی دو فصل 16 ساله خود را با سن خوزه بود در میان شش نفر اعلام روز شنبه به عنوان اعضای هیئت هاکی سالن از شهرت کلاس از سال 2020 است.

این گروه همچنین شامل چهار بار All-Star بال Jarome Iginla خواهد شد که چهارمین بازیکن سیاه و سفید پذیرفته, سه بار قهرمان جام استنلی بال ماریان Hossa شش بار در جام حذفی برنده defenseman کوین لاو کانادا زنان goaltender کیم سنت پیر و دیرین GM کن هلند.

ویلسون شیکاگو در دور اول پیش نویس انتخاب در سال 1977 بود که در 24 سال از واجد شرایط بودن زمانی که سالن ساخته شده خود را برای او تماس بگیرید. در 1,024 به طور منظم فصل بازی او تا به حال 237 اهداف و 590 کمک — از جمله یک حرفه ای-بالا 39 گل در 1981-82 زمانی که او برنده نوریس به عنوان جایزه لیگ برتر defenseman.

"من حتی یک Hall of Famer در خانه خود من پس از پیوستن به این باشگاه به من به معنای جهان" ویلسون گفت: NHL.com. "من می خواهم برای تشکر از تمام افرادی که به من خیلی خوب در این بازی است."

Iginla انتخاب شده در سال اول خود را از واجد شرایط بودن تبدیل به اولین بازیکن سیاه و سفید به رهبری NHL در اهداف و نقاط زمانی که او تا به حال 52 اهداف و 96 امتیاز برای کلگری در 2001-02. او همچنین برای اولین بار بود سیاه ورزشکار در هر ورزشی به برنده مدال طلا در بازی های المپیک زمستانی هنگامی که او به کانادا کسب این عنوان در سال 2002 سالت لیک سیتی بازی.

"این انتخاب سخت است به این باور می کند و من منعکس و به عقب نگاه در زندگی حرفه ای من" گفت: Iginla که گره خورده است برای 16th, در تاریخ NHL با 625 اهداف است.

Hossa نیز انتخاب شد در سال اول خود را از واجد شرایط بودن و می پیوندد 2015 مشمول کریس Pronger به عنوان تنها بازیکنان رای دادند به سالن از شهرت در حالی که هنوز تحت قرارداد. Pronger حرفه ای به پایان رسید چرا که پس از ضربه مغزی مسائل; Hossa ترک بازی در سال 2017 به دلیل یک اختلال پوستی.

هلند ساخته شده است آن را در ساز دسته با چهار فنجان حلقه و سنت پیر کمک کانادا به سه مدال طلای المپیک و پنج عنوان قهرمانی جهان.

سالن از شهرت القای مراسم قرار است برگزار شود در تورنتو در Nov. 16.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن