شوک و ترس و شایعات به دنبال مرگ ناگهانی از بروندی قدرتمند Nkurunziza

Burundians در شوک بود روز شنبه پس از مرگ ناگهانی کهنه جمهور Pierre Nkurunziza با شایعات در گردش و آب و هوا از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

Burundians در شوک بود روز شنبه پس از مرگ ناگهانی کهنه جمهور Pierre Nkurunziza با شایعات در گردش و آب و هوا از ترس شمعی یک کشور دست و پنجه نرم کردن با مجموعه میراث خود را از 15 سال حکومت.

تبلیغات

پرچم بوروندی شد کاهش به نیمه افراشته پس از مرگ 55 ساله رهبر که با توجه به دولت درگذشت روز دوشنبه از حمله قلبی پس از احساس ناخوشی برای دو روز.

با پوشیدن ماسک و دستکش برای جلوگیری از گسترش این coronavirus مقامات ارشد دولتی سفیران خارجی و رهبران مذهبی اندود شده تا به امضای تسلیت کتاب باز در حافظه خود را در کاخ ریاست جمهوری.

Nkurunziza همسر, دنیس Bucumi به نظر می رسید وجود ندارد. آمبولانس هوایی خدمات AMREF به رویترز گفت آنها پرواز کرده بود او را به پایتخت کنیا, نایروبی, on May 21 برای درمان پزشکی است اما به تایید گزارش های فراوان در رسانه های کنیا است که این درمان برای Covid-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

یک منبع در دفتر ریاست جمهوری صحبت به شرط ناشناس ماندن به خبرگزاری فرانسه گفت که اولین پرواز برگشت به Burundian, سرمایه, بوجومبورا اواخر سه شنبه از کنیا. اما هیچ تایید رسمی از این گزارش.

عدم وضوح تأکید آب و هوا از پنهان کاری و ترس آن را فرا گرفته فقیر شرق کشور آفریقایی در طول Nkurunziza حکومت.

بوروندی اقتصاد فرو رفته در فقر و قطع کمک کنندگان بین المللی پس از سازمان ملل متحد مستند های گسترده و تجاوز به عنف و شکنجه و قتل مخالفان سیاسی توسط حزب حاکم فعالان دولت و نیروهای امنیتی.

هنوز معلوم نیست که آیا قدرتمند دوز و کلک از ژنرالها و فرماندهان که لبه پنجره رساند تا Nkurunziza خود را در طول 15 سال حکومت باقی می ماند ایران بیش از جانشینی.

'عالی راهنمای برای میهن پرستی'

Nkurunziza یک جا علاقه مندان ورزش و انجیلی که به اعتقاد او انتخاب شده توسط خدا برای هدایت شرق کشور آفریقایی برگ پشت یک کشور در سیاسی و بحران اقتصادی پس از تفرقه قانون است.

خود را تا سال 2015 اجرا برای یک دوره سوم در اتاق موجب تظاهرات و شکست کودتا با خشونت ترک حداقل از 1200 مرده در حالی که برخی از 400,000 کشور فرار کرد.

در میان نقض گسترده حقوق بشر و کنترل شدید رسانه ها Nkurunziza کشت یک شخصیت فرقه دیدم که حزب حاکم نام او را "رویایی" و "عالی راهنمای برای میهن پرستی".

Nkurunziza شده بود با توجه به در ماه اوت پس از تصمیم او تعجب نیست به اجرا در مارس انتخابات که برنده شد با حکم CNDD-FDD را دستچین جانشین Evariste Ndayishimiye.

'آسمان سقوط کرد پایین در تماس با ما'

از اعضای حزب حاکم در شوک بودند پس از اخبار Nkurunziza مرگ است.

"این یک فاجعه است که اگر از آسمان سقوط کرده است که بر دوش ما. چه تبدیل خواهد شد از ما و بدون ما عالی, راهنمای" یک رهبر حزب گفت: گریه خواست نامش فاش نشود.

جرارد یک عضو حزب در Nkurunziza خانه استان نگزی گفته او نمی تواند درک چگونه Nkurunziza "مرده بود فقط می خواهم که... ما موظف به باور این نسخه رسمی اما من نمی فهمم".

شایعات swirled در رسانه های اجتماعی با برخی از تعجب اگر او مسموم شده بود در حالی که دیگران مشکوک او آلوده شده است توسط coronavirus.

بوروندی تا حد زیادی نادیده گرفته و همه گیر که Nkurunziza اعلام کرده بود در امان بوروندی به لطف خدا.

تحت قانون اساسی رئيس جمهور از شورای ملی پاسکال Nyabenda باید بیش از به طور موقت قبل از Ndayishimiye است تحلیف در ماه اوت است.

Nyabenda شده بود Nkurunziza اولین انتخاب برای موفقیت او اما ژنرال قدرتمند در حزب حاکم انتخاب Ndayishimiye به جای.

'نگران برای آینده'

برخی در این کشور را فلج کرده است اضطراب بیش از آنچه که می آید بعدی.

"من بسیار نگران هستم برای آینده البته چون ما نمی دانیم که چه اتفاقی در روزهای آینده اگر CNDD-FDD است که قصد ندارم به اشک خود را جدا بیش رهبری گفت:" رائول یک جوان اپوزیسیون حامی که با این نسخهها کار در یک بانک و مانند بسیاری تنها به نام او.

با این حال زندگی در بوجومبورا حال بازگشت به حالت عادی پس از ساکنان عجله خانه را زیر این خبر در روز سه شنبه.

"همه چیز عادی به نظر می رسد حتی اگر ما دیدن گروه از مردم جمع شده بودند با هم صحبت کردن در سکوت صدای" سعید مدنی ژان-ماری 40.

گرترود یک معلم زندگی در تبعید در رواندا گفت که او تا به حال شده است "شگفت زده" توسط Nkurunziza مرگ ناگهانی.

"من می خواهم به گریه پس از همه چیز او انجام داده به ما .... اعدام های فراقضایی و همه از آن, اما من متاسفم که او قبل از اینکه قضاوت به این جنایات است."

از معلم ورزش به رئیس جمهور

Nkurunziza یک معلم ورزش که تبدیل به یک رهبر قومی هوتو شورش در این کشور 1993-2006 جنگ داخلی با اقلیت توتسی تحت سلطه ارتش. جنگ در سمت چپ برخی از 300,000 مرده است.

او رئيس مجلس به عنوان رئيس جمهور در سال 2005 و انتخاب مجدد در انتخابات پارلمانی در سال 2010.

سال های پایانی خود را در اتاق دیدم که کشور تحت تحریم و قطع غربی اهدا کنندگان با بوروندی رتبه بندی توسط بانک جهانی به عنوان یکی از سه فقیرترین کشور جهان است.

Nkurunziza خارج از کشور خود را از دادگاه جنایی بین المللی در سال 2017 و در سال گذشته تعطیل محلی حقوق بشر سازمان ملل در دفتر بود که کاوش کشتار اجرا ناپدید شدن و دیگر نقض حقوق.

اخیرا بوروندی اخراج سازمان بهداشت جهانی (WHO) کارکنان با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما Nkurunziza دریافت ستایش از همسالان خود در این قاره.

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa گفت: آفریقا "از دست یک رهبر بود که اختصاص داده شده به مردم-محور توسعه پایدار, اعتماد به نفس, حاکمیت مردم خود و کشور و همچنین صلح در این قاره".

رییس جمهور کنیا توصیف او به عنوان "یک رهبر استثنایی در بسیاری جهات. او یک مرد بزرگ شجاعت ، پشتکار و عزم و اراده را دیدم او را دنبال چشم انداز خود را برای صلح و ثبات در بروندی."

تسلیت نیز در آمد از رواندا, اتیوپی و جیبوتی, نیجر و سومالی.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب