شش ما شهرداران درخواست کنگره برای جلوگیری از تهمت فدرال استقرار

صادر شده در: 28/07/2020 - 05:25 شش آمریکا شهرداران همه دموکرات کنگره خواست در روز دوشنبه رییس جمهور دونالد م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

شش آمریکا شهرداران همه دموکرات کنگره خواست در روز دوشنبه رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار نیروهای فدرال به شهرهای خود گفت: حرکت به تشدید تنش ها در ضد نژادپرستی تظاهرات گسترش در سراسر کشور است.

تبلیغات

درخواست آمد و در همان روز به آمریکا وکیل برای اورگان اعلام کرد دستگیری 22 نفر به اتهام ناشی از درگیری با دولت های فدرال و محلی پلیس در دادگاه فدرال در پورتلند.

ماموران فدرال اعزام به پورتلند اورگان کشیده اند توجه ملی برای دستگاه های همزن دور تظاهرکنندگان در بینام و اتومبیل های, ضرب و شتم یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه و پاره کشتار با گاز فعال مادران و شهردار این شهرستان.

"ما در کنگره به تصویب قانون روشن است که این اقدامات غیر قانونی و فرسا" دموکراتیک شهرداران از پورتلند شیکاگو و سیاتل Albuquerque, New Mexico; کانزاس سیتی میسوری; و واشنگتن نوشت: در نامه ای به رهبران هر دو حزب در سنا و مجلس نمایندگان.

درخواست تجدید نظر به دنبال افزایش Black Lives Matter تظاهرات بیش از آخر هفته با تشدید خشونت ها و ظاهر سفید supremacists و مسلحانه سیاه و شبه نظامی.

یک نفر به ضرب گلوله کشته شد مرده در Austin, تگزاس, تظاهرات در روز شنبه و دو نفر دیگر اصابت گلوله در تظاهرات در آرورا کلرادو در روز یکشنبه.

در سیاتل پلیس اعلام کرد یک شورش و بازداشت 45 نفر در اعتراض به استقرار ماموران فدرال به پورتلند و یک نیروی آماده به کار به سیاتل. معترضان در لس آنجلس درگیری با ماموران در مقابل این شهرستان در دادگاه فدرال.

آخر هفته خشونت در مرکز شهر ریچموند تحریک شد با supremacists نما به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان, پلیس گفت:. یک گروه شبه نظامی راهپیمایی از طریق Louisville, Kentucky در روز شنبه خواستار عدالت برای Breonna تیلور یک زن سیاه پوست کشته شده توسط پلیس که پشت سر هم به آپارتمان او.

پس از خشونت در اوکلند کالیفرنیا در اعتراض روز یکشنبه شهردار لیبی Schaaf را محکوم کرد "آشوبگران" برای vandalising مرکز شهر و دادن نسبت ناروا "تصاویر او می خواهد" برای توجیه فرستادن ماموران فدرال به شهرستانها ایالات متحده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که نیروهای فدرال لازم است برای بازگرداندن نظم به شهرستانها مانند پرتلند گفته مقامات محلی شده اند قادر و یا تمایلی به دخالت.

22 افرادی که بازداشت شدند و اعلام کرد در روز دوشنبه بودند به اتهام های مختلف فدرال جرائم ناشی از تظاهرات در جولای 23, 24, 25 و 26 از جمله آزار فدرال افسران و اذیت و آزار و تعقیب فدرال کارکنان.

سرویس مارشال آمریکا روز دوشنبه در توییتی آن را پوشش پرسنل برای ارسال به اورگان.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن