SJ Earthquakes outlast ونکوور برای 4-3 comback پیروزی

قبل از چهارشنبه شب بازی, زلزله هافبک Magnus Eriksson متقاعد شده بود به عنوان اولین تیم برای رسیدن و آموزش در ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

قبل از چهارشنبه شب بازی, زلزله هافبک Magnus Eriksson متقاعد شده بود به عنوان اولین تیم برای رسیدن و آموزش در فلوریدا برای MLS برگشت مسابقات خواهد پرداخت سود سهام به صورت, San Jose.

"من معتقدم که ما یکی از اصلح تیم در این دوره از مسابقات" Eriksson توضیح داد. "ما شده اند وجود دارد به مدت سه هفته و می دانیم که شرایط در فلوریدا و آن یک مزیت در مقابل ونکوور تیم است که در بازی اول خود را مطابقت."

این زمین لرزه تا به حال بیشتر در مخزن در برابر ونکوور از بازگشت از کسری بودجه دو هدف را در فینال 20 دقیقه به نمره تکان دهنده 4-3 پیروزی. در وقت اضافی شیا سالیناس در زمان یک توپ از هافبک و قطعه قطعه از طریق خسته کننده وایت کپس دفاع به چاک دار صفحه اصلی پیروزی.

"چه تلاش یک تیم امشب. ما هرگز ترک. آن باور نکردنی بود گفت:" سالیناس بعد از بازی. "آنچه شما را دیدم امشب یک تیم است که perseveres از طریق سختی. ما اشتباهات; ما نمی آویزان سر ما پایین است. ما نگه داشته و مبارزه است."

شب آغاز فاجعه برای زمین لرزه. در 7 دقیقه ونکوور علی عدنان عمیق شات از گوشه سمت چپ جعبه مجازات منعکس گذشته زمین لرزه حافظ دانیل وگا و به مراتب خالص از هدف اولیه منجر شود. آنها دو برابر آن را در 22 دقیقه زمانی که ونکوور Yordy Reyna شکست پشت سن خوزه در دفاع. او تلاش پاس به هم تیمی ره بود توسط زمین لرزه مدافع Judson اما متاسفانه توپ برگشتی را به هدف و حفر سن خوزه 2-0 کسری.

فقط قبل از اینکه حاصل کار دو تیم در این زمین لرزه یک تاسیسات هنگامی که اندی ریوس هدایت یک صلیب از Cristian Espinoza به پشت net.

اما در اوایل نیمه دوم ونکوور به نظر می رسید برای قرار دادن بازی به رختخواب زمانی که زمین لرزه حافظ دانیل وگا بازی یک پاس ضعیف فقط در مقابل هدف. آن ره شد توسط دیوید وایت کپس Milinkovic. او چاک دار آن را به teamate Cristian Dajome و یک فرمانده 3-1 منجر شود.

اما از آنجا Whitecaps به نظر می رسید برای اجرا از بخار و لرزه در آمد با تله.

کریس Wondolowski آغاز گشت با تنهاست هدف در دقیقه 72. Eriksson پس از آن مجموعه در باطل ضربه کرنر که اسوالدو Alanis رهبری در برای مساوی کردن بازی در 81st دقیقه است. اما این همه مقدمه ای برای سالیناس چشمگیر اواخر اعتصاب و مهم سه امتیاز است.

"من افتخار مربیگری این تیم است. من معتقدم که در هر یک از آنها" زلزله مربی ماتیاس Almeyda گفت: بعد از بازی. "من امیدوارم که من می تواند انتقال و آنها به من این نوع از شب, با فوتبال, شادی است که مشخص شده برای همیشه لطفا برای. این مسابقه خواهد ماند با من در ذهن من و در قلب من است."

با پیروزی در این زمین لرزه بیش از کسب مقام اول در گروه ب با 4 امتیاز (یک پیروزی و کراوات) از طریق دو بازی. آنها بازی خود را نهایی از مرحله گروهی در برابر آتش سوزی شیکاگو در روز یکشنبه.

________

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE این وبلاگ زیبا. مشاهده جدیدترین داستان های.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن