مار می آید دایره کامل در Roslindale: فرار صرف یک سال ایرانگردی محله است که به مالک

در آرام شب جمعه مشترکین به نگه داشتن Roslindale دمدمی گروه در Facebook رو غیر معمول پرس و جو از امیلی فروردین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

در آرام شب جمعه مشترکین به نگه داشتن Roslindale دمدمی گروه در Facebook رو غیر معمول پرس و جو از امیلی فروردین گونزالس:

ما در بر داشت یک مار که در حال حاضر زندگی در شاسی ماشین من. هر کسی گم شده آن است ؟ Roslindale بورن منطقه است.

او ارائه مدرک گفت: مار:

Red snake

او بی درنگ کردم برخی از مشاوره:

هیچ اما من می توانم توصیه یک شرکت بکسل ماشین خرد کردن شرکت و نمایندگی است.

اما معلوم است که در میان بسیاری از آن خوب ویژگی های Roslindale است خانه را به تعداد زیادی از مردم که به خوبی versed در مارها, چرا برخی حتی نگه داشتن آنها را به عنوان حیوانات خانگی. و به طوری که آنها به رسمیت شناخته شده قرار خطر ماکارونی/جواب منفی طناب به عنوان بی ضرر (به جز برای جوندگان کوچک) ذرت مار و به این نتیجه رسیدند که احتمالا کسی حیوان خانگی زیرا آنها در حال بومی انگلستان و docility باعث می شود آنها را ایده آل به عنوان یک حیوان خانگی.

Andrea Howlett که نه تنها دارای دو حیوان خانگی, مارها, اما به نظر می رسد که برای آنها (و لاک پشت) در پیاده روی در جنگل به حال برخی از توصیه های ویژه:

اگر کسی می تواند جای اسب و گله او را به یک بالش و سپس گره آن را بسته و آن را به اقامت خود را قرار داده است. حیوان خانگی ذرت مارها نمی تمایل به نیش می زنند و حتی اگر یکی انجام آن خواهد بود ناچیز و احساس می کنم مثل خار.

کورا کیسی در میان دیگران ارائه شده و به مار ،

گونزالس به روز شده است که پس از یک حیوان-افسر کنترل آمد و موفق به مار رها کردن ماشین - آن را توسط خود را به عنوان شب آمد. او به دنبال Howlett مشاوره کردم و آن را در یک بالش که او مطمئن ساخته شده به گره بسته شده است. Hannalore آلیسون کردن مشق و عمل آمد بیش از برای حمل و نقل مار یدکی گلخانه او - یک گلخانه با یک مار پسند "گرما راک" - سپس کیسی که استفاده می شود به کار با مار آمد به "پرورش" آن را در حالی که جستجو برای صاحب خود ادامه داد.

کیسی گزارش داد:

این مار در حال حاضر موجود در یک گلخانه صدر با اتصالات محکم به نمایش در درب است که وزن زیادی کتاب میز قهوه با دو وزن دست در بالای آن است.

سپس بعد از ظهر شنبه پس از کیسی ساخته شده یک سفر به یکی از ددهام فروشگاه حیوان خانگی را انتخاب کنید تا منجمد شده موش به گرم شدن برای مار به خوردن ژن اتوود نام Facebook group::

بورن منطقه ای که من VENKMAN omg چگونه است.

او گزارش داد Venkman slithered دور از یک سال پیش در ماه مه.

حدود یک سال پیش من شکست خورده در قفل محوطه و او موفق به فرار شده است. من ماه را صرف جستجوی خانه و ترک کردن رفتار کمی (گرم موش مرده در صفحات کمی) و هرگز تا به حال هیچ نشانه ای از وجود خود. محوطه بسیار نزدیک به پیش امدگی لبه بام از اتاق زیر شیروانی بنابراین من همیشه نمیفهمد او در وجود و جان در عایق پشم شیشه و یا چیزی. ... من تا به حال شنیده ام داستان از مارها نشان می شود پس از از دست رفته برای یک سال یا بیشتر اما راستش واقعا سردرگم.

ذرت مارها را نشانه گذاری منحصر به فرد پس از او نوشته شده برخی از عکس های خود را و مطمئن شوید که به اندازه کافی آنها همسان با مار کیسی در حال حاضر.

کوچکتر و جوانتر Venkman:

Venkman

و به عنوان این که قرار بود دیگران chimed در به گزارش رؤیت از آنچه آنها در حال حاضر می دانستم که به عنوان Venkman: از اتوود را خاموش بورن خیابان به فلوریان مایر و خیابان تقریبا روشن به هاید پارک (نقشه Venkman دامنه در امتداد JP خط).

کیسی و اتوود ساخته شده برنامه ای برای انتقال Venkman امروز - همراه با یخ زده "طبع" کیسی دیگر نمی خواهد نیاز دارید.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن