به طوری ... چه معامله با جورج بازیگوش قرارداد افزونه ؟

جورج بازیگوش از سان فرانسیسکو 49ers به نظر می رسد قبل از سوپر باول LIV در برابر Kansas City Chie

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

در روز قبل از San Francisco 49ers آمادگی خود را برای سوپر باول 54 matchup با Kansas City Chiefs بحث از یک فرمت برای ستاره تنگ پایان جورج بازیگوش شروع به رد شدن. در اوایل فوریه قسمت از "NFL GameDay," NFL Network خبرنگار مایک Garafalo نشان داد که بازیگوش و Niners مشتاق بودند را به یک معامله.

"من گفته منابع مطلع از این مذاکرات است که در حال آمده است که آنها در حال رفتن به اتفاق می افتد خیلی زود" Garafalo گفت. "به محض این که بعد از بازی."

نزدیک به چهار ماه پس از آن نمایان پشت سر هم فوری مذاکرات بازیگوش باقی مانده خود را تحت rookie قرارداد است که به پایان می رسد در پایان سال 2020 است. چه اتفاقی افتاد به مذاکره جدید تمدید قرارداد پس از سوپر باول ؟ در اینجا همه چیز را که اتفاق افتاده در موقت.

رادیو سکوت

پس از امکان بازیگوش امضای قرارداد بلافاصله پس از سوپر باول در میان هیجان زده 49ers, طرفداران, اخبار لقمه خشک شده بود. پس از نزدیک به یک ماه از رادیو سکوت, بازیگوش عامل, جک Bechta گفت: ورزشی مت Barrows که او "آماده می شود "بسیار بیمار' وقتی که می آید به یک معامله جدید برای مشتری خود را."

"او کودک پوستر از فرهنگ است که تیم از این نوع بازیکن آنها می خواهند که تیم" Bechta گفت: Barrows در اواخر فوریه در NFL ترکیب.

به عبارت دیگر بازیگوش لزوما رفتن به یک تیم دوستانه برخورد.

قرارداد حدس و گمان

به هفته ها تبدیل به ماه محتوا-گرسنگی sportswriters در زمان به گمانه زنی در مورد اندازه بازیگوش بالقوه فرمت.

"پیش بینی 49ers TE جورج بازیگوش تمدید قرارداد" نوشت: Fansided.

"چرا جورج بازیگوش است که در ابتدا برای یک قرارداد تاریخی با 49ers," ساکرامنتو زنبور نویس Chris Biderman chimed در.

"چرا جورج بازیگوش بعدی 49ers' قرارداد را تنظیم بازار برای تنگ می رسد" ESPN نیک وگنر اظهار.

اجماع در میان NFL cognoscenti: مرد در حال رفتن به دریافت پرداخت می شود. تنگ پایان Austin هوپر قبلا از آتلانتا فالکونز به امضا رسید و چهار سال $42 میلیون قرارداد با کلیولند براونز در ماه مارس است. که آمار و ارقام به پایه برای یک بازیگوش قرارداد.

وگنر به نقل از سابق جت مدیر کل مایک تاننباوم که می گوید که در آن ممکن است عاقلانه تر نگاه سوی دیگر موقعیت بازیکن از نزدیکترین تنگ پایان معادل آن برای راهنمایی در اندازه بازیگوش آینده قرارداد.

"من قطعا می گویند آن را احتمالا به سمت بالا پایان که در آن گسترده گیرنده هستند و فقط از نظر او غالب توهین آمیز بازیکن" تاننباوم ESPN گفت:. "شما نگاه کنید چه یک پسر مسیحی McCaffrey کردم من فکر می کنم که خیلی بیشتر در این ورزشگاه از نظر شما آیا فقط برچسب مسیحی McCaffrey در حال اجرا بازگشت. من فکر نمی کنم شما فقط برچسب جورج بازیگوش تنگ پایان است."

(McCaffrey در حال حاضر در چهار سال $64 میلیون قرارداد.)

لقمه

در اواخر آوریل 49ers مدیر جان لینچ در نهایت به مردم چیزی اساسی که در آن به جویدن.

"جورج قصد ندارم در هر نقطه" لینچ گفت میزبان, Joe Lo, طاس تخته نرد در 95.7 بازی. "ما در حال رفتن به سعی کنید به آن را انجام داده. من فکر می کنم آنها انگیزه فقط به واقعا ریست تنگ پایان بازار به عنوان ما برای او. آن را فقط برای پیدا کردن که شیرین نقطه که در آن است."

لینچ گفت: 95.7 بازی که جدول زمانی برای زمانی که این فرمت در واقع ممکن است اتفاق می افتد همچنان نامشخص است.

آخرین

کسی چه می داند ؟ در اوایل این هفته, بازیگوش, ترینر مشترک برخی از فیلم ها از روال تمرین خود را. او نشان داد ورزش مصور خود را در سرد خانه, بدنسازی در اواسط ماه مه و به نحوی موفق به جلوگیری از هر گونه سوال در مورد وضعیت خود را تمدید کرد. (خوب کار childhood ruiner.) در غیر این صورت آن بوده است به سکوت در فرمت جلو زیر لینچ مصاحبه در اواخر ماه آوریل است.

احتمالا بازیگوش خواهد پرداخت در برخی از نقطه در این تابستان. آن را فقط ممکن است نیاز به 49ers بیشتر ورزش پاداشی انعطاف پذیری از آنها قبلا برای سودا.

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب