سوسیالیستی Anne Hidalgo اعلام پیروزی در انتخابات مجدد به عنوان شهردار پاریس

صادر شده در: 28/06/2020 - 22:58اصلاح: 28/06/2020 - 23:12 شهردار پاریس Anne Hidalgo اعلام پیروزی در مبارزه بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

شهردار پاریس Anne Hidalgo اعلام پیروزی در مبارزه برای پیروزی در انتخابات مجدد در پایتخت فرانسه روز یکشنبه که اجازه خواهد داد که او برای نظارت بر بازی های المپیک تابستانی 2024.

تبلیغات

Hidalgo یک حزب سوسیالیست عضو ضرب و شتم نامزد حزب محافظه کار Rachida Dati فرانسه در انتخابات شهرداری ها, با توجه به برآورد بر اساس نتایج قسمی. او برای اولین بار انتخاب به عنوان شهردار پاریس در سال 2014.

او با حمایت اروپا محیط زیست – سبزها و حزب (EELV) که به دست آورده نفوذ قوی در سراسر کشور در روز یکشنبه رای گیری.

دور دوم انتخابات شهرداری ها که شده بود به تعویق افتاد و در میان coronavirus بحران دیده است و کم سابقه مردم در انتخابات در میان نگرانی این بیماری همه گیر.

تنها 40 درصد از رای دهندگان بازیگران آراء به عنوان رای دهندگان بودند نیاز به پوشیدن ماسک های اجتماعی حفظ فاصله در حالی که در صف و حمل خود را قلم به ثبت نام در رای گیری ثبت نام.

وزیر کشور کریستف Castaner مسئول از برگزاری انتخابات گفت که "امروز در همه جا در سراسر فرانسه, بهداشت اقدامات ... قادر به احترام. که رضایت است." در عین حال او "ابراز تاسف" پایین مردم در انتخابات.

پاکسازی دولت زیر ذره بین

رای گیری به حالت تعلیق در آمد و پس از دور اول در سراسر کشور انتخابات شهرداری ها در مارس 15, که تولید قاطع نتایج در 30000 عمدتا کوچک و مشترک. رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی منتقدان می گویند او نباید اجازه داده اند که در دور اول به جلو بروید در همه, پس از آن برگزار شد فقط به عنوان عفونت انفجار در سراسر اروپا و فقط دو روز قبل از فرانسه معرفی گسترده در سراسر کشور مستند اقدامات است.

گسترش coronavirus کند شده است به طور قابل توجهی در فرانسه در هفته های اخیر و تقریبا تمام محدودیت های اجتماعی و فعالیت های کسب و کار شده اند به تدریج برداشته بیش از ماه گذشته. فرانسه گزارش کرده است حدود 200000 مورد تأیید و 29,781 مرگ و میر در این بیماری همه گیر اما کارشناسان بر این باورند همه گزارش ارقام undercounts با توجه به محدود تست و از دست رفته در موارد خفیف.

انتخابات هر چند ظاهرا با تمرکز بر نگرانی های محلی نیز دیده می شود به عنوان یک کلید سیاسی شاخص پیش از سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری.

پاکسازی کرده بود گفت: او با توجه به انتخابات به عنوان یک طرفدار یا ضد دولت رای بدهند.

در عین حال یک ترمیم کابینه است که انتظار می رود در هفته های آینده به عنوان پاکسازی به دنبال سیاسی جدید افزایش در میان مشکلات اقتصادی باعث شده به این ویروس در بحران است.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن