حزن انگیز جهانی خلق و خوی ابعاد شامپاین فروش

صادر شده در: 31/07/2020 - 11:59 شامپاین است از دست دادن آن صدای فش فش. برای ماه های مستند قرار دادن پنبه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

صادر شده در:

شامپاین است از دست دادن آن صدای فش فش. برای ماه های مستند قرار دادن پنبه در مراسم عروسی, غذای بیرون را در مهمانی ها و مسافرت های بین المللی — همه کلید فروش قطعات لوکس فرانسوی شراب به بازار عرضه شده و برای چندین دهه به عنوان درخشان باید در هر جشن.

تبلیغات

تولید در فرانسه شرقی شامپاین منطقه مقر جهانی صنعت می گویند که آنها از دست داده ایم حدود 1.7 میلیارد یورو (2 میلیارد دلار) در فروش به این سال به عنوان گردش مالی یک سوم کاهش یافت — یک چکش بی بدیل در زندگی حافظه و بدتر از رکود بزرگ.

آنها انتظار می رود حدود 100 میلیون بطری به بیحال unsold در انبارها تا پایان سال است.

"ما در حال تجربه یک بحران است که ما ارزیابی می شود حتی بدتر از رکود بزرگ" در سال 1929 گفت: تیبو لو Mailloux از شامپاین کمیته شناخته شده توسط خود فرانسوی مخفف CIVC که نشان دهنده برخی از 16,000 سازان.

شناخت ضرورت مشکل CIVC راه اندازی بی سابقه آسیب-محدودیت اقدامات است. مانند کشورهای تولید کننده نفت کمیته تنظیم اندازه از برداشت محصول هر سال برای جلوگیری از این نوع از تولید بیش از حد که باعث بطری قیمت به نازل شدن. در جلسه برنامه ریزی برای Aug. 18 آن انتظار می رود برای تحمیل یک کلاه آنقدر تنگ است که ضبط مقادیر انگور نابود خواهد شد و یا فروخته شده به مشروب در قیمت با تخفیف.

چشم انداز آلارم تولید کنندگان کوچکتر هستند که آسیب پذیر تر از خانه های بزرگ.

Anselme Selosse از ژاک Selosse Champagnes نام آن را "توهین به طبیعت" است که شامپاین معروف انگور حتی ممکن است به مقصد به تولید الکل برای ضد عفونی کننده دست به عنوان اتفاق می افتد در دیگر شراب تولید مناطق مانند آلزاس پس از تقاضای مشخصی در طول بیماری همه گیر.

"ما برای از بین بردن (انگور) و ما برای آنها پرداخت شود نابود" Selosse گفت: با اشاره به این صنعت به عنوان یک کل. "این چیزی جز یک فاجعه است."

"شامپاین هرگز زندگی می کردند از طریق هر چیزی شبیه به این و حتی در جنگ جهانی" Selosse اضافه شده است. "ما هرگز تجربه ... ناگهانی یک سوم سقوط در فروش. بیش از یک صد میلیون بطری unsold."

عمده ترین تولید کنندگان مانند Vranken-Pommery پیش بینی است که این بحران می تواند برای سال گذشته.

"این را نباید فراموش کرد که (شامپاین) زندگی می کردند از طریق هر جنگ" گفت: پل-فرانسوا Vranken بنیانگذار Vranken-Pommery مونوپل. "اما با بحران های دیگر وجود دارد یک راه است. در حال حاضر هیچ راه — مگر ما پیدا کردن یک واکسن."

Vranken گفت: ماهیت شامپاین بازاریابی -- به عنوان یک نوشیدنی quaffed در مهمانیها و مراسم عروسی -- باید دوباره مورد بررسی را منعکس جدید نرمال: کمتر از جشن و عدم جشن گروه حوادث. جدید استراتژی نام تجاری برای خود و دیگر شامپاین شرکت ها به دنبال برجسته کردن شراب وضعیت به عنوان یک به طور طبیعی و اغلب ارگانیک, تولید شده با کیفیت نوشیدن از یک تاریخی منطقه.

"حتی اگر بارها و کاباره ها بسته به مدت پنج سال ما هیچ برنامه ریزی از دست رفته مشتریان ... وجود دارد خواهد بود یک تغییر بسیار بزرگ برای ما بازاریابی است که برجسته عظمت ما شراب" Vranken گفت.

Selosse که تولید بسیاری از "طبیعی" champagnes بدون شکر اضافه شده همچنین امیدوار است این بیماری همه گیر را تشویق به فکر کردن در مورد آینده شامپاین بازاریابی و چگونه این صنعت چند میلیارد دلاری بازسازی شده است. او می خواهم برای دیدن بیشتر تعاونی به سمت تولید چنین به عنوان "جمعی از شراب پرس" برای کمک به استخر هزینه های کوچکتر تولید.

Selosse گفت: سازگاری خدمت شامپاین خوبی در گذشته به کمک آن تکامل از شراب دسر در قرن 19 به روز خشک مدرن نسخه به نام "brut."

او حتی فکر می کند — اما این است که دیدگاه اقلیت در میان تولید کنندگان — صنعت می تواند حرکت به دور از طراوت و شادی و قادر به تولید انواع شراب به عنوان آن را در گذشته: قرمز و سفید یا هنوز.

در واقع به معنای واقعی کلمه هیچ صدای فش فش.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب