فرزندان به قتل عربستان روزنامه نگار Khashoggi ببخش قاتلان او

صادر شده در: 22/05/2020 - 02:50Modified: 22/05/2020 - 02:50 خانواده مقتول عربستان روزنامه نگار جمال Khashogg

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

خانواده مقتول عربستان روزنامه نگار جمال Khashoggi گفت: در روز جمعه که آنها را ببخشند کسانی که به قتل پدر خود پسرش صلاح نوشت: در یک صدای جیر جیر.

تبلیغات

"در این خوشا شب از ماه مبارک (رمضان) ما به یاد داشته باشید خدا را و گفت: اگر یک فرد می بخشد و باعث آشتی پاداش او به علت است از خدا."

"ما فرزندان شهید جمال Khashoggi اعلام کند که ما عفو کسانی که به کشته شدن پدر ما به دنبال پاداش خداوند متعال" او اضافه شده است.

Khashoggi گذشته دیده می شد در کنسولگری عربستان در استانبول در Oct. 2, 2018, جایی که او رفته بود برای به دست آوردن اسناد و مدارک خود را قریب الوقوع عروسی. بدن او بنا به گزارش تجزیه و خارج از ساختمان خود را باقی می ماند نشده است.

قتل ناشی از جهانی داد و بیداد خدشه دار کردن تاج شاهزاده محمد بن سلمان را به تصویر. برخی از دولت های غربی و همچنین سازمان سیا گفت: آنها معتقد بودند او دستور قتل.

عربستان مقامات می گویند او تا به حال هیچ نقشی هر چند در ماه سپتامبر سال 2019 MbS نشان داد برخی از مسئولیت پذیری شخصی گفت: "این اتفاق افتاد من تماشای".

عربستان سعودی محکوم به اعدام پنج نفر به اعدام و سه به زندان بیش قتل Khashoggi در ماه دسامبر گذشته. متهمان محاکمه در مخفی رسیدگی در پایتخت ریاض شد.

محاکمه شد را محکوم کرد سازمان ملل و گروه های حقوق بشر. U. N. گزارشگر ویژه برای فراقضایی خلاصه و یا اعدام های خودسرانه اگنس Callamard را متهم کرد که عربستان سعودی از ساخت "مسخره" عدالت اجازه می دهد طراحان اصلی از سال 2018 قتل برای رفتن رایگان.

اما صلاح Khashoggi گفت: از دسامبر حکم که "آن شده است منصفانه و عدالت به دست آمده است."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب