SpaceX مجموعه تاریخی راه اندازی به عنوان انسان spaceflight وارد عصر جدید

صادر شده در: 27/05/2020 - 13:34بروز رسانی: 27/05/2020 - 13:34 SpaceX خصوصی موشک شرکت میلیاردر کارآفرین Elon

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

SpaceX خصوصی موشک شرکت میلیاردر کارآفرین Elon Musk بود برای راه اندازی دو آمریکایی به مدار در روز چهارشنبه از فلوریدا در یک ماموریت است که علامت برای اولین بار پروازهای فضایی ناسا فضانوردان از خاک ایالات متحده در نه سال.

تبلیغات

یک SpaceX Falcon 9 rocket شد و با توجه به بلند کردن از مرکز فضایی کندی در 4:33 pm EDT (20:33 به وقت تهران) راه اندازی داگ هرلی و باب Behnken در 19 ساعت سوار شدن روی این شرکت به تازگی طراحی شده خدمه کپسول اژدها به ایستگاه فضایی بین المللی.

آنها را به انفجار از همان سکوی پرتاب استفاده شده توسط ناسا نهایی شاتل فضایی پرواز سرنشین, Hurley در سال 2011. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس شد برنامه ریزی برای بازدید از کیپ کاناورال فلوریدا به نمایش راه اندازی در فرد است.

چشم انداز برای یک زمان پرتاب لولایی در آب و هوا با پیش بینی اواخر روز دوشنبه با استناد به 40% شانس که طوفان بیش شرقی فلوریدا می تواند نیروی تعویق. اگر که اتفاق می افتد, بعدی راه اندازی پنجره خواهد بود شنبه بعد از ظهر.

یک ماموریت موفقیت آمیز خواهد رسیدن به ناسا اولویت به عنوان بیان شده توسط رئیس سازمان جیم Bridenstine از سرگیری راه اندازی "فضانوردان آمریکایی در آمریکا راکت از خاک آمریکا." بیش از نه سال گذشته ناسا فضانوردان مجبور به دردسر سواری به مدار سرنشین روسیه سایوز فضاپیمای.

برای مشک شنبه راه اندازی نشان دهنده یک نقطه عطف برای این موشک قابل استفاده مجدد خود شرکت پیشگام به spaceflight هزینه ای کمتر و مکرر. این امر همچنین اولین بار است که به صورت تجاری توسعه وسایل نقلیه فضایی و متعلق به اداره شده توسط یک نهاد خصوصی به جای NASA — انجام آمریکایی به مدار.

آخرین بار ناسا راه اندازی فضانوردان به فضا سرنشین یک خودرو با نام تجاری جدید بود که 40 سال پیش در آغاز برنامه شاتل.

مشک آفریقای جنوبی متولد شده با تکنولوژی بالا کارآفرین که ثروت خود را ساخته شده در دره سیلیکون است و همچنین مدیر عامل شرکت برق خودروساز و تولید کننده باتری تسلا, Inc.

هرلی و 53 و Behnken, 49, ناسا کارکنان تحت قرارداد به پرواز با SpaceX در حال انتظار باقی می ماند در ایستگاه فضایی برای چند هفته کمک یک دست خدمه مداری آزمایشگاه.

هوافضا غول پیکر بوئینگ شرکت تولید خود را در فضا راه اندازی وسایل نقلیه در رقابت با SpaceX برای ناسا کسب و کار است که انتظار می رود برای راه اندازی آن CST-100 Starliner خودرو با فضانوردان روی برای اولین بار در سال آینده.

ناسا اعطا نزدیک به 8 میلیارد دلار به SpaceX و بوئینگ ترکیب برای توسعه رقیب فضا راه اندازی سیستم.

Bridenstine اعلام سرنشین دار SpaceX پرواز یک "برو" هفته گذشته پس از ناسا و شرکت تشکیل نهایی مهندسی چک.

این Hawthorne مستقر در کالیفرنیا موشک شرکت تاسیس شده توسط مشک در سال 2002 و قبلا به عنوان شناخته شده Space Exploration Technologies هرگز قبلا پرواز انسان به مدار تنها باری.

SpaceX با موفقیت آزمایش خدمه اژدها بدون فضانوردان در سال گذشته در مداری ماموریت به ایستگاه فضایی, اما این خودرو نابود شد زیر ماه طول یک زمین تست هنگامی که یک شیر برای آن در پرواز سقط سیستم شکست خورده و باعث یک انفجار. متعاقب آن نه ماه تحقیق و بررسی به پایان رسید در ماه ژانویه است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن