اسپانیا اصرار دارد کروناویروس "تحت کنترل" به عنوان محدودیت های مسافرتی ضربه گردشگری

صادر شده در: 26/07/2020 - 15:26 دولت اسپانیا اصرار در روز یکشنبه وجود دارد که وضعیت این است که "تحت کنترل" ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

صادر شده در:

دولت اسپانیا اصرار در روز یکشنبه وجود دارد که وضعیت این است که "تحت کنترل" با وجود های اخیر افزایش coronavirus موارد یک روز پس از بریتانیا به طور ناگهانی اعمال دو هفته قرنطینه در تمام مسافران پس از رسیدن از کشور است.

تبلیغات

در این بیانیه از مادرید می آید در پاسخ به یک رشته از محدودیت های مسافرتی را اعلام کرد در روزهای اخیر که به طور چشمگیری معکوس افتتاح قاره اروپا به گردشگری پس از ماه از مستند.

از یکشنبه مسافران پس از رسیدن از اسپانیا به انگلستان خواهد که به تحت دو هفته در انزوا در حالی که نروژ اعمال محدودیت در سفر به اسپانیا.

در فرانسه که به دلیل داشتن مرز مشترک با کشور اسپانیا, نخست وزیر ژان کستکس "به شدت توصیه می شود" جمعه که فرانسه برای جلوگیری از رفتن به همسایه کاتالونیا که این بیماری همه گیر است به خصوص در حال افزایش است.

"دولت اسپانیا معتقد است که وضعیت تحت کنترل است شیوع واقع شده است جدا شده و کنترل" اسپانیا وزارت امور خارجه به خبرگزاری فرانسه گفت.

"اسپانیا یک کشور امن" وزارت گفت که در مورد انگلیسی قرنطینه اسپانیا "در تماس" با لندن است که تصمیم گیری آن "احترام".

در یک مصاحبه با فرانس 24 روز جمعه اسپانیایی وزیر خارجه Arancha Gonzalez Laya گفت: این کشور در حال تجربه جدا شیوع بیماری "اما موج دوم".

محدودیت های جدید

اسپانیا یکی از کشورهای بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر شده بود 272,400 موارد و بیش از 28,400 مرگ و میر پس از شروع شیوع.

این کشور گزارش داد نزدیک به یک هزار مورد جدید در روز های دو شنبه و پنج شنبه. آن تعداد از موارد سه برابر شده است در حالی که در دو هفته بیش از 280 خانه هستند که از نزدیک نظارت توسط مقامات.

وزارت بهداشت است که به ویژه در مورد وضعیت در آراگون و کاتالونیا که در آن مقامات منطقه ای باید خواست ساکنان بارسلونا به ماندن در خانه. آنها همچنین تصمیم گرفت در روز جمعه به کاباره ها و کافه ها در نظر گرفته باغ از سرایت.

کاتالونیا سفارشات کاباره ها بسته میان سنبله در coronavirus موارد

بسیاری از مناطق را سخت تر پیچ با تقویت اجباری استفاده از ماسک که باید در تمام زمانها در خیابان در معرض خطر جریمه.

در برخی از آنها محدودیت های گرفته شده به صورت محلی مانند محدود کردن تعداد افرادی که می توانند ملاقات و یا ممنوعیت بازدید از خانه های بازنشستگی.

دولت مرکزی معتقد است که این مناطق باید ابزار کافی برای کنترل این بیماری همه گیر. این حکومت امکان جدید وضعیت اضطراری که اجازه مادرید به اعمال سخت مستند در اواسط ماه مارس بود که نه به طور کامل برداشته تا 21 ژوئن.

ضربه به گردشگری

فروپاشی کل گردشگری از بریتانیا خواهد تاثیر بسیار زیادی در این کشور حیاتی صنعت گردشگری که حساب برای برخی از 12 درصد از اقتصاد اسپانیا. بیش از یک پنجم از بازدید کنندگان خارجی به اسپانیا سال گذشته انگلیسی, بزرگترین گروه ملیت.

وزارت امور خارجه بریتانیا نیز اعلام کرد که توصیه در برابر همه اما ضروری سفر به سرزمین اصلی اسپانیا یک حرکت به احتمال زیاد سریع تور اپراتورها به انصراف از بسته های تعطیلات و ماشه ادعا می کند در برابر شرکت های بیمه.

اسپانیا قناری و جزایر بالئارس بودند تحت پوشش مشاوره برای جلوگیری از سفر به سرزمین اصلی اما گردشگران داخلی از بازگشت به بریتانیا از جزایر هنوز هم می شود به موضوع قرنطینه در بازگشت.

اسپانیا شده بود در لیست کشورهایی که دولت بریتانیا گفته بود شدند و امن برای مسافران به بازدید — معنی گردشگران بازگشت به خانه را برای رفتن به قرنطینه.

اعلام این لیست فقط هفته پیش اجازه داده بود که در اروپا بخش گردشگری خود را آغاز احیای پس از نزدیکی total shut-down باعث Covid-19 بیماری همه گیر.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب