اسپانیا می پردازد ادای احترام به قربانیان و قهرمانان coronavirus بحران

صادر شده در: 16/07/2020 - 13:49 اسپانیا ادای احترام روز شنبه به این کشور قربانیان جدید کروناویروس و کارگران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در:

اسپانیا ادای احترام روز شنبه به این کشور قربانیان جدید کروناویروس و کارگران که قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر در بدترین از همه گیر با جدی دولت مراسم در مادرید.

تبلیغات

بستگان حدود 100 نفر که در طول درگذشت گیر نمایندگان از پرسنل پزشکی و پلیس و دیگر کارگران ضروری پیوست فلیپه ششم پادشاه و ملکه Letizia, اعضای دولت و مقامات اتحادیه اروپا و سازمان بهداشت جهانی در یک گردشگاه در مادرید, کاخ سلطنتی.

مهمانان نقاب و نشسته در یک جامعه فاصله مد اطراف مرکزی دیگ شامل نمایندگان از یک دوجین سازمان های مذهبی و سفیران. در این مراسم نشان داده شد زنده در تلویزیون و آنلاین.

در یک سخنرانی احساسی و عاطفی هرناندو Calleja گفت که او از دست دادن برادر خود خوزه ماریا یک روزنامه نگار شناخته شده و نویسنده در مادرید با اقوام دیگر از "ناشناس" قربانیان.

"اجازه دهید فراموش نکنید که coronavirus شد و همچنان سرد و بی رحمانه و مخرب جلاد" Calleja گفت.

ارا لوپز یک پرستار از وال d'Hebron بیمارستان در بارسلونا صحبت کرد و به نمایندگی از کارگران در بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه حداقل 52.600 از آنها تشخیص داده شده اند که با این ویروس آلوده. او همچنین به یاد رانندگان کامیون پاک کننده و هزاران نفر از دیگران که "در زمان مراقبت از میلیون ها نفر از اسپانیایی ها که محبوس می شدند."

پس از گفتن چگونه برخی از سلامت کارگران ساخته شده ویدئویی بین اقوام و مرگ بیماران و یا برگزار می شود دست کسانی که نمی خواهند به مرگ او از سیاستمداران خواست برای محافظت از سیستم بهداشت عمومی.

"چه کسی خواهد شد مراقبت از ما اگر کسی که طول می کشد مراقبت از ما نمی تواند آن را انجام دهد ؟" او التماس. "اجازه دهید ما هرگز فراموش نکنید که درس آموخته است."

به عنوان یک اجرای زنده از رشته موسیقی در زمان بیش از کلمات کنندگان چپ رز سفید توسط دیگ.

این کشور پادشاه ستایش شهروندان پاسخ به شیوع و خواستار رفتار مسئولانه خود در مبارزه با ویروس.

"ما باید یک تعهد اخلاقی برای همیشه به رسمیت شناختن و احترام به کرامت متوفی و یک وظیفه مدنی برای ترویج بهترین ارزش است که زمینه ساز جامعه ما" Felipe VI گفت: قبل از این مراسم به پایان رسید با یک دقیقه سکوت.

همه اسپانیایی احزاب سیاسی با حضور دولت ادای احترام به جز راست بورسی که رهبر به نام این رویداد را یک "قانون تبلیغات" و "یک exculpatory مراسم" برای جناح چپ ائتلاف حاکم به رهبری نخست وزیر پدرو سانچز.

اسپانیا رسما ثبت 28,413 قربانیان که پس از آزمایش مثبت برای Covid-19 بیماری اگر چه مرگ و میر بیش از حد آمار و ارقام نشان می دهد رقم واقعی است هزاران نفر بالاتر است. این کشور دست و پنجه نرم کردن با ده ها تن از تازه شیوع پس از آن پدید آمده از یک سخت مستند در ماه گذشته.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن