اسپانیا را راست نگه داشتن خودرو در اعتراض Covid-19 مستند

صادر شده در: 23/05/2020 - 15:22Modified: 23/05/2020 - 15:22 هزاران نفر از ماشین و موتور-دوچرخه بوق شاخ و تکا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

هزاران نفر از ماشین و موتور-دوچرخه بوق شاخ و تکان دادن اسپانیایی پرچم سوار در صفوف منظم از طریق مادرید در روز شنبه به عنوان بخشی از سراسر کشور در اعتراض به نام راست Vox حزب در برابر این کشور coronavirus مستند.

تبلیغات

اسپانیا که تحمیل اروپا یکی از سخت ترین مستندات در 14 مارس آغاز شده است به سهولت محدودیت اما مادرید و بارسلونا باقی مانده اند در مستند دیگر به دلیل شدیدتر شیوع کروناویروس.

معترضان خواستار نخست وزیر پدرو سانچز و معاون نخست وزیر پابلو ایگلسیاس, مرکز-چپ سوسیالیست و چپ گرای پودموس ائتلاف به استعفا خود را به اداره coronavirus بحران و در خصوص مستندات و آسیب انجام می شود به اقتصاد و شغل.

"وقت آن است که برای پایان دادن به #stateofabuse که پدرو سانچز و پابلو ایگلسیاس در حال استفاده به سبک اسپانیایی" بورسی گفت: در بیانیه ای با اشاره به توییتر و تگ هش.

"وقت آن است که به یک سر و صدا بزرگ در برابر دولت از بیکاری و بدبختی است که رها شده و ما خود اشتغالی و کارگران است."

Vox رهبر سانتیاگو Abascal بود که پیشرو در صفوف منظم در شهر مادرید و در سخنرانی که پخش شد در EsRadio بنابراین مردم می توانند گوش دادن در اتومبیل های خود را. او گفت: دولت "به طور مستقیم مسئول بدترین مدیریت این بحران در کل سیاره."

سانچز است که به دلیل یک سخنرانی بعد از روز شنبه خواهد بود پخش در تلویزیون است.

تظاهرات در برابر این مستند آغاز شده و در مادرید ثروتمند سالامانکا محله در هفته گذشته که در آن مردم شروع به کوبیدن گلدان و تابه. اما روز شنبه صفوف مشخص یافته و در اعتراض به دولت پس از آغاز بیماری همه گیر کوروناویروس.

Vox خواست مردم به اعتراض در هر منطقه ای سرمایه و ماشین مشابه کروبی صورت گرفت در سویل و بارسلونا, در میان دیگران.

مادرید و بارسلونا در حال آماده سازی برای سهولت مستندات خود را از دوشنبه به عنوان عفونت باید کاهش یابد. این اجازه خواهد داد که فضای باز ناهار خوری و تجمعات تا 10 نفر است.

اسپانیا ثبت شده 28,628 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و 234,824 موارد است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن