اسپانیایی قاضی بلوک جدید Covid-19 مستند در کاتالونیا

صادر شده در: 13/07/2020 - 13:37 قاضی اسپانیایی منع کاتالان مقامات از زايش مورد 160,000 مردم به خانه های خود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

قاضی اسپانیایی منع کاتالان مقامات از زايش مورد 160,000 مردم به خانه های خود بلکه منطقه را رهبر مردم خواست در خانه بمانند به هر حال به ساقه افزایش coronavirus موارد است.

تبلیغات

کاتالان رهبر Quim Torra گفت: او را تایید حکم جدید به آن اجباری است.

اسپانیا است و یکی از کشورهای اروپایی بدترین تحت تاثیر coronavirus برداشته یک سلول در سراسر کشور در ماه گذشته زمانی که این بیماری همه گیر به نظر می رسید به آمده و تحت کنترل است.

اما با ده ها تن از جدید خوشه دیده می شود در سراسر کشور و به ویژه در شمال شرقی کاتالان منطقه مقامات محلی در نظر گرفتن اقدامات جدید یا به قفل کردن مناطق کوچک و یا آن را اجباری به پوشیدن ماسک در همه جا در.

مردم در Lleida منطقه شده اند ممنوع از خروج از آن پس از 4 جولای تا مگر به دلایل خاص مانند رفتن به و یا از کار.

اما قاضی حکم داد که این حرکت توسط مقامات منطقه ای - که سوار پایدار مبارزه برای استقلال از اسپانیا - به تحمیل خانه حبس بیش از حد رفت و نمی تواند از طریق کانال های سمت راست.

"آنچه پیشنهاد شده است امروز می رود به مراتب فراتر از یک بازی ساده محدودیت حرکت و به طور جدی بر قانون اساسی به رسمیت شناخته شده حقوق" قاضی النا گارسیا-Munoz Alarcos گفت: در این حکم.

Torra است که رئیس جمهور دولت منطقه ای کاتالان گفت که او به سادگی می تواند با قبول چنین حکمی.

"ما نمی توانند درک کنند که وجود دارد این است که موانع اداری در تصمیماتی که گرفته می شود برای سلامت و زندگی شهروندان" Torra یک کنفرانس خبری گفت. "این یک لوکس به از دست دادن زمان با حقوقی قطعنامه. ما نمی توانیم اجازه این کار است."

درخواست مردم برای ماندن او گفت دولت او خواهد اتخاذ یک حکم جدید در روز دوشنبه را امتحان کنید و حل هر گونه مسائل حقوقی در مورد سلول سفارش.

با توجه به حکمی که قاضی زده کردن مردم تنها می شده اند قادر به ترک خانه خود را برای کار به دکتر مراجعه کنید, خرید مواد غذایی و یا انجام ورزش است. تجمع بیش از 10 نفر می شده اند ممنوع است.

مردم هنوز هم قادر نخواهد بود به ترک Lleida منطقه تحت مستند تصمیم گرفت در اوایل این ماه, اما آنها می توانند آزادانه حرکت در منطقه قاضی گفت.

La Rioja, Navarra, آراگون و اندلس مناطق در حال تنظیم آن را اجباری از دوشنبه به پوشیدن ماسک صورت در داخل خانه و خارج از منزل, مقامات گفت: حرکت مشابهی در کاتالونیا, جزایر بالئارس, Extremadura.

در بقیه کشور, ماسک اجباری تنها اگر شما نمی تواند حداقل 1.5 متر دور از مردم.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب