نسخه ویژه: لبنان هایش با بدترین بحران اقتصادی در سال

صادر شده در: 14/07/2020 - 18:37 در این هفته نشان می دهد ما عطف توجه ما به لبنان به عنوان یک کشور که اقتصاد ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

در این هفته نشان می دهد ما عطف توجه ما به لبنان به عنوان یک کشور که اقتصاد رانده شده و به آستانه سقوط است. در لبنان از دست داده است و 85 درصد از ارزش خود را از تظاهرات ضد دولتی آغاز شد در ماه اکتبر گذشته. دهه, دولت, فساد مالی و سوء مدیریت منجر به لبنان رسیدن به یک وضعیت وخیم. ما نگاهی دقیقتر چگونه بحران مؤثر است مردم عادی است.

تبلیغات

زمانی که تظاهرات ضد دولتی شکست در لبنان در سال گذشته مردم در خیابان ها گفت: آنها می خواستند کسانی که در قدرت به نگاه مانند آنها. اما قدرت های آرایش در کشور پیچیده است چرا که ساختار سیاسی تقسیم شده است در امتداد خطوط فرقه ای. ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

به عنوان وضعیت اقتصادی بدتر موتور لبنان اقتصاد طبقه متوسط آن – است که ضربه سخت است. کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ را تبدیل به بیش از حد گران قیمت و روزمره کالاها مانند مواد شوینده و پوشک نیز غیرقابل تحمل شده است. این واقعیت های اقتصادی منجر به مردم رفتن آنلاین به داد و ستد کالا. ما خبرنگاران Zeina Antonios و لیلا مولانا-آلن گزارشی از بیروت.

و برای اطلاعات بیشتر در این وضعیت بر روی زمین در لبنان ما صحبت می کنند به Gaelle مطر فعال سیاسی و بنیانگذار سازمان غیر دولتی Haddak مردان B3id که ترجمه را به عنوان "نزدیک به شما از راه دور". آن را ارائه مواد غذایی جعبه به کسانی که نیاز دارند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب