ویژه برنامه: برزیل, امریکا لاتین را Covid-19 کانون

صادر شده در: 27/05/2020 - 18:36Modified: 27/05/2020 - 18:38 با برزیل گاهی اوقات ضبط بیش از 1000 Covid-19 مرگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

با برزیل گاهی اوقات ضبط بیش از 1000 Covid-19 مرگ و میر در هر روز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است آن را به "آسیب دیده ترین" کشور در جنوب امریکا جدید کانون coronavirus. در این نسخه ویژه از داخل آمریکا ما را ببینید که چگونه ترین و فقیرترین جدا شده برزیلی در حال پرداخت قیمت سنگین در حالی که رئیس جمهور Jair Bolsonaro همچنان به تطهیر شدت بیماری همه گیر.

تبلیغات

برزیل دست و پنجه نرم کردن با Covid-19 بحران در یک زمان از آشفتگی های سیاسی. با وجود coronavirus تهدید رئیس جمهور Jair Bolsonaro است که اغلب دیده می شود دست دادن و در آغوش هواداران خود. Bolsonaro شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار برای cavalier رویکرد به اقدامات بهداشتی. می تواند سیاست های پوپولیستی خود برای زنده ماندن خود دست زدن به همه گیر? ما را به یک نگاه نزدیک تر است.

>> سازمان دیده بان ما بحث نشان می دهد: خارج از کنترل است ؟ Covid-19 در Bolsonaro است برزیل

به علاوه ما خبرنگاران فانی Lothaire و لورا Damase گزارش چرا ساکنان شهر ریو دو ژانیرو پرجمعیت فقیر نشین در حال ضربه سخت توسط ویروس با وجود بسیاری از آنها که جوانتر از بیماران در کشورهای دیگر. Favela ساکنان به ندرت تحت چک آپ پزشکی و بیماری های تنفسی به مدت طولانی رایج بوده است.

ما همچنین می توانید یک نگاه اجمالی از چگونگی این کشور در جوامع بومی در برخورد با Covid-19 به عنوان برخی از فعالان سیاسی هشدار می دهند که این جمعیت های آسیب پذیر می تواند از بین برود اگر در سمت چپ محافظت نشده. با وجود آن دوری برزیل ایالت آمازوناس یکی از مهمترین و متاثر از مکان های.

در نهایت Bolsonaro به تازگی برکنار شده این کشور وزیر فرهنگ پس از تنزیل رتبه و نقش خود را. فیلمساز سابرینا Fidalgo ما می پیوندد از ریو برای به اشتراک گذاشتن چگونه سیاسی فعلی آب و هوا در برزیل است که تاثیر فرهنگی صنایع.

>> سازمان دیده بان خبرنگاران ما نشان می دهد: پوپولیسم و همه گیر شکاف بزرگ در برزیل



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن