استنفورد باز دانشگاه به دانشجو-ورزشکاران دو سهم سرب در PGA Tour رویداد

استنفورد آغاز فرآیند استقبال از دانشجویان ورزشکار بازگشت به دانشگاه و پس از آن coronavirus خاموش شدن صدور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

استنفورد آغاز فرآیند استقبال از دانشجویان ورزشکار بازگشت به دانشگاه و پس از آن coronavirus خاموش شدن صدور مجموعه ای از دستورالعمل های پنج شنبه که اجازه می دهد تا به صورت داوطلبانه در پردیس تمرینات.

متفاوت کمی از کال — که روز چهارشنبه گفت: بازیکنان فوتبال خواهد بود که برای اولین بار مجاز به انجام داوطلبانه در حال اجرا و مطبوع تمرینات — دانشگاه استنفورد گفت: بازگشت آن باز است برای هر کسی در هر ورزش. اما هر کسی که مایل به بازگشت به دانشگاه شده اند باید به نمایش های پزشکی دانشگاه استنفورد مقامات و باید به حال شناخته شده در تماس با هر کسی که حمل coronavirus برای 7-14 روز قبل خود بازگشت.

علاوه بر این بازگشت ورزشکاران خواهد بود موضوع را به "روزانه آنلاین غربالگری ارزیابی و در فرد و غربالگری قبل از ورود به" پردیس. آزاد و آبزیان امکانات باز هستند اما دسترسی به آموزش و پزشکی ورزشی درمانگاه خواهد بود تنها با وقت قبلی.

غذا و مسکن باقی می ماند مسئولیت ورزشکاران پس از استنفورد را خوابگاه ها هنوز بسته است.

— مایک Lerseth

گلف: ایان Poulter holed 30-پا زدن توپ مرغک و به دنبال آن با 5-آهن به 4 فوت برای یک مرغک که بسته از او دور 7-تحت-par 64 به او سهم سرب از سرب با علامت هوبارد از PGA Tour RBC میراث در هیلتون رئیس S. C.

Jordan Spieth تا به حال حرفه ای-بهترین شش راست birdies در پشت او نه به پایان رسید و با هفت birdies بیش از گذشته خود را هشت سوراخ برای 66. روزنامه سیمپسون, رایان پالمر استعماری برنده دانیل برگر بروکس Koepka, Ernie Els و Bryson DeChambeau بودند و در گروه های بزرگ در 67. داستین جانسون شات 68.

عدالت اجتماعی: دانشگاه فلوریدا است که پایان دادن به آن "gator طعمه" تشویق در بازی های فوتبال و دیگر رویدادهای ورزشی به دلیل نژادی معانی مدرسه جمهور کنت Fuchs اعلام کرد در نامه ای ساخت چند تغییرات مشابه در محوطه دانشگاه.

• رنه مونتگمری است پرش WNBA 22-بازی حباب به تمرکز بر عدالت اجتماعی آتلانتا رویای نگهبان را اعلام کرد.

"وجود دارد کار انجام می شود خاموش دادگاه در بسیاری از مناطق در جامعه ما" مونتگمری توییتی.

ویروس و ورزشی: یک آتلانتا ایالات بازیکن دارای آزمایش مثبت برای coronavirus تبدیل شدن به چهارمین بازیکن MLS به قرارداد ویروس. لیگ MLS برگشت مسابقات تنظیم شده است برای شروع در جولای 8 در فلوریدا.

• ناشناس ملی فوتبال زنان لیگ بازیکن دارای آزمایش مثبت برای coronavirus فقط نه روز قبل از شروع لیگ چالش مسابقات جام در ایالت یوتا است.

• دانشگاه تگزاس اعلام کرد که 13 بازیکن فوتبال مثبت آزمایش برای coronavirus یا فرض مثبت و تماس با ردیابی دارای 10 بیشتر در انزوا.

NBA: دیترویت پیستونز استخدام سابق شهر اوکلاهما تندر اجرایی Troy ویور, 52 به عنوان مدیر کل.

NFL: رایگان عامل گیرنده گسترده Josh Gordon این گزارش اعمال شده به NFL برای بازگشت. Gordon, 29, متوقف شده است و هشت بار به طور کلی هر دو تیم خود را یا NFL از جمله شش بار از سال 2013 بیشتر برای نقض لیگ سیاست در مواد ممنوع.

• تمام نرم افزار ایمنی جمال Adams گزارش درخواست کرده است یک تجارت از نیویورک جتز در میان اختلاف قرارداد.

• HBO و NFL فیلم اعلام کرد که در این سال قسمت از "ضربه سخت" خواهد شد از ویژگی های هر دو لس آنجلس تیم های قوچ و شارژر اولین بار نشان می دهد از ویژگی های دو franchises.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب