Stephen Jackson, Kevin Durant در میان ex-منطقه خلیج ورزشکاران درگیر در احساسات ضد یهودی جنجال

Stephen Jackson, دوست, جورج فلوید صحبت می کند در یک تظاهرات در خارج از Hennepin County Governmen

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

سابق رزمندگان طلایی امور خارجه Stephen Jackson و کوین دورنت به عنوان به خوبی به عنوان سابق سان فرانسیسکو 49er گلابی گودوین و ex-Cal فوتبال standout DeSean Jackson همه درگیر در یک یهودی ستیزی جنجال ناشی از DeSean Jackson Instagram posts.

زنجیره ای از حوادث بود لگد کردن با DeSean Jackson بود که به طور گسترده ای پس از سرزنش های ضد یهودی به نقل از او نسبت به آدولف هیتلر در Instagram داستان. این نقل قول اظهار داشت که یهودیان "را باج خواهی امریکا" برای خود "برنامه ریزی برای سلطه بر جهان." جکسون همچنین ستایش ملت از اسلام و رهبر لوئیس فرخ فردی که شناخته شده است به عنوان یک anti-Semite ضد افترا لیگ و قانون فقر جنوب مرکز. فیلادلفیا ایگلز به نام نوشته های "توهین آمیز مضر و کاملا هولناک" و جکسون که پس از دو بار عذرخواهی کرد, بیان او "واقعا نمی دانستم چه این گذشت [منسوب به هیتلر] بود گفت."

Stephen Jackson سابق "اعتقاد ما" رزمندگان قهرمان و دوست جورج فلوید است که پس از تبدیل شدن به یک بسیار قابل رویت فعال گفت که او "عشق[s] یهودیان" اما معتقد است عقاب wideout بود "صحبت حقیقت است."

"به عبارت دیگر شما ناراحت هستید با من چون من می گویند آنچه که شما می خواستم به من می گویند" جکسون گفت: در یک شنبه Instagram زندگی می کنند.

سابق NBA بازیکن پس از آن اعلام کرد که خانواده روچیلد "صاحب همه بانک ها" و حاضر به رد این ادعا که "یهودیان در حال تلاش برای تقسیم جامعه سیاه و سفید."

برای بیش از 200 سال قدرتمند روچیلد بانکی خانواده بوده است هدف بی شماری را بی اساس تئوری های توطئه در درجه اول با هدف بدنام کردن مردم یهودی به عنوان حریص و نابکار.

پس از طراحی واکنش جکسون پس از آن دو برابر را در یک Instagram post.

"خود را در مسابقات درد نکنه بیشتر از مسابقه بعدی درد," او نوشت. "عمل نمی کند مانند سختی و یا (sic) بیشتر ویرانگر سپس ماست. حس مشترک ain't رایج است. و تو تعجب نیست که ما مبارزه برای برابری. حس مشترک ain't رایج است. حقیقت لطمه می زند. هرگز اتلاف وقت به مردم توضیح که هرگز پشتیبانی u به هر حال. رایگان بازی."

دورنت و گودوین بخشی از این جنجال پس از آنها درگیر با برخی از جکسون پست و پس از آن انتقاد شده توسط طرفداران در رسانههای اجتماعی و به خواسته عذرخواهی می کنیم.

Instagram کاربران متوجه شده است که دورنت دوست جکسون پست ستایش فرخ روز خود بسیار بحث برانگیز جولای 4, سخنرانی که در طی آن او خود را تمدید انتقاد از یهودیان و اظهار داشت: مردم باید یک coronavirus واکسن پس او معتقد است که بیل گیتس و دکتر Anthony Fauci در حال تلاش برای "کاهش جمعیت کره زمین" یک تئوری توطئه است که به طور کامل افشا و خنثی.

سخنرانی Jackson نوشت: "این مرد قدرتمند و من امیدوارم که هر کس یک فرصت برای تماشای این!! نمی کور می شود. می دانم چه خبر است!!"

جکسون عقاب هم تیمی گودوین اظهار داشت: "من آرزو می کنم نظر مردم تا این حد در یک BLM موضوع" در یکی دیگر از جکسون پست و نیز پس از آن نام توسط طرفداران. در پاسخ گودوین فاصله خود را از جکسون پست.

"من درک می کنم جامعه یهودی است دیوانه در من برای ساخت یک نظر on [جکسون] صفحه: دیروز" گودوین نوشت: در یک Instagram post. "من صادقانه نمی بینم که چگونه من بود که حساس یا بی احترامی و یا حتی حمایت از پیام قبلی. من هرگز یک بار گفت من موافقت یا مخالفت با هر چیزی! من هرگز ذکر شده آدولف هیتلر یا هر چیزی در مورد جامعه یهودی... به هیچ وجه من چشم پوشی از هر چیزی هیتلر مربوط به عنوان من به شدت معتقدم که او در اشتباه است. ما همه باید با هم در زمان هایی از این, به جای تقسیم. در حال حاضر که احساس رایگان برای اظهار نظر احترام زیر. همچنین به یاد داشته باشید در پایان روز من مرد اول من اصلا تحمل مردم را تهدید من هر وسیله پس این بی احترامی به نظرات و تهدیدات باید متوقف شود."

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب