تنگه جبل الطارق: دروازه ورود به مواد مخدر قاچاقچیان

صادر شده در: 24/07/2020 - 13:18 در جنوبی نوک شبه جزیره ایبری پرتاب یک سنگ از درهم ساحل تنگه جبل الطارق تبدیل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

در جنوبی نوک شبه جزیره ایبری پرتاب یک سنگ از درهم ساحل تنگه جبل الطارق تبدیل به یک دروازه برای قاچاق مواد مخدر بین اروپا و آفریقا است. 14 کیلومتر کشش آب می بیند هرگز پایان دادن به صفوف از قایق های تندرو لود شده با هش و کوکائین با وجود یک پلیس کشته و زخمی شدند. خبرنگاران ما در سفر به نزدیکی شهر اسپانیایی La Linea به دیدار ساکنان تحت تاثیر قاچاق مواد مخدر که آیا آنها در حال شرکت در آن و یا مبارزه با آن.

تبلیغات

در طول دهه 1970 قاچاقچیان مواد مخدر ساخته شده تنگه جبل الطارق پایگاه خود در اروپا است. پنجاه سال بعد آنها به نظر می رسد برنده این نبرد در برابر پلیس.

آنها در سر یک امپراتوری که شبیه مدیریت حمل و نقل شرکت های حمل و نقل. در 14 کیلومتری از دریا که جداگانه اسپانیا در آنها کشتی بیش از 280 تن مواد مخدر در هر ماه. حدود 80 درصد از هش مصرف در اروپا عبور می کند در اینجا.

تنگه باقی می ماند غیر قابل کنترل

برای مبارزه با این تجارت غیر قانونی از مقامات اسپانیایی راه اندازی طرح امنیتی در سال 2018 است. در آغاز این طرح اختصاص داده شد €اضافی 48.2 میلیون و توسعه یافته تا پایان دسامبر 2021. در حالی که دستگیری ها در حال افزایش در سال های اخیر, همه بازیگران در این بخش معتقدند که تنگه غیر قابل کنترل.

ما شروع به گرفتن در هیئت مدیره پدرو لوئیس Bardon را به هلیکوپتر. برای بیش از سی سال این خلبان با تجربه شده است تعقیب مواد مخدر-لادن قایق در تنگه. آکروباتیک swoops, به عنوان نزدیک که ممکن است به قاچاقچیان حتی به او یک نقش در سال 2014 فیلم "ال نینو" توسط مدیر دانیل مونزون.

خولیو یک 'سازمان' با هیچ تاسف

ما همچنین دیدار با مردی که ما را تماس Julio. این پدر در اواخر 50s است که آنچه شناخته شده به عنوان یک "سازمان" در تجارت مواد مخدر. پس از یادگیری طناب از سنین پایین در سیگار قاچاق او در حال حاضر اجرا می شود از سواحل اسپانیا یک کوکائین و هش مبتنی بر شبکه در مراکش. برای او همه دارای یک قیمت است. در این منطقه که در آن نرخ بیکاری 40 درصد می رسد آسان پول قدرت فاسد و اساسا تغییر زندگی از جمله خود او و خانواده اش است. به همین دلیل او می گوید او نمی پشیمانی انتخاب خود را از زندگی, حتی اگر آن را به دست آورده است او چندین سال در زندان است.

در نهایت ما به دنبال خوزه مانوئل جوان بازنشسته افسر پلیس است که اختصاص داده شده عمر خود را به مبارزه با قاچاق مواد مخدر است. حتی امروز در راهروهای پلیس او با نام مستعار "رئیس". خوزه مانوئل می گوید: او کسی است که معتقد بدنام کلمبیایی مواد مخدر خداوند پابلو اسکوبار به حل و فصل در مراکش خود را در طول ده سال مخفی وجود دارد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب