اقدامات سخت گیرانه تر اعمال شده در بوردو، مارسی در حالی که فرانسه با افزایش کوید-۱۹ مواجه است

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 17:29 مقام ارشد دولت در منطقه روز دوشنبه گفت شهر بوردو در جنوب غربی فرانسه با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 17:29

مقام ارشد دولت در منطقه روز دوشنبه گفت شهر بوردو در جنوب غربی فرانسه با بالا رفتن عفونت های کاوید-۱۹، مجموعه ای از اقدامات را برای محدود کردن گردهمایی های عمومی اعمال خواهد کرد.

تبلیغات
ادامه

بوردو و شهر مدیترانه ای مارسی به عنوان نقاط مهم ویروس، به همراه پاریس پایتخت ظهور کرده اند و ترس از موج دوم موارد کروناویروس را با وجود الزامات ماسک چهره و قوانین سختگیرانه دور شدن اجتماعی افزایش داده اند.

فابین بوکسیو، پیشکار منطقه ای در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت تجمعات گروهی و خانوادگی در بوردو و منطقه اطراف هم اکنون به ۱۰ نفر یا کمتر از جمله در پارک ها محدود خواهد شد.

او گفت ایستادن در میله ها دیگر در شهر حدود ۸۰۰ هزار نفر از ساکنان مجاز نخواهد بود و نه دیسکوتیک ها یا مهمانی های خصوصی برای ازدواج ها و دیگر رویدادهای خانوادگی.

و حداکثر تعداد افرادی که مجاز به تماشای مسابقات ورزشی هستند و رویدادهای بزرگ از ۵۰۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر کاهش خواهد یافت.

از شرکت ها خواسته می شود که در هر زمان ممکن کارکنان از خانه کار کنند و خدمات اتوبوس رانی در ساعات شلوغی تقویت خواهد شد تا از شلوغی جلوگیری شود.

بوکسیو می گوید تنها دو نفر اجازه خواهند داشت هر هفته از ساکنان خانه بازنشستگی بازدید کنند، در تلاش برای محدود کردن شیوع Covid-19 در میان کسانی که در برابر این ویروس آسیب پذیرترین هستند.

وی افزود ژاندارم اضافی و واحدهای پليس ضد شورش برای اجرای اين اقدامات اعزام خواهند شد و بررسی تازه ای از اوضاع تا دو سه هفته آينده انجام خواهد شد.

او می گوید: «اگر مجبور باشیم اقدامات را سخت تر کنیم، این کار را می کنم، اما اگر توانیم آنها را سبک کنیم، این کار را هم انجام می دهم.»

یان بو بین، مدیر بیمارستان بوردو و عضو شورای مشورتی علمی دولت در مورد ویروس کرونا افزود: تمام سیگنال های هشدار دهنده به رنگ قرمز چشمک می زند.

وی گفت: بیمارستان وی 77 بیمار کوید دارد که از این تعداد 24 نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند که «افزایش بسیار سریعی در طول 10 روز گذشته» است.

[محتوای جاسازی شده]

در همين حال مدير بيمارستان های دولتی در دومين شهر بزرگ فرانسه روز دوشنبه گفت گنجينه های مراقبت های ويژه در شهر جنوبی مارسی به اضافه بار شدن نزديک است.

دولت محلی در آنجا همچنین اقدامات جدیدی را برای مهار همه گیر کروناویروس از جمله لغو نمایشگاه ها و رویدادهای دیگر، و ممنوعیت نوشیدن الکل در عموم در اواخر عصر اعلام کرد.

روز شنبه فرانسه ۱۰۵۶۱ مورد را در ۲۴ ساعت گزارش کرد که بیشترین تعداد از زمان آغاز آزمایش در مقیاس بزرگ از هفته پیش است. شمار کشته شدگان نزدیک به ۳۱٬۰۰۰ نفر است.

ژان کاستک نخست وزير روز جمعه گفت در حالی که بحران "وخیم تر" است، از يک قفل جديد در سراسر کشور که دوباره اقتصاد را فلج خواهد کرد، اجتناب خواهد کرد.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن