قوانین سختگیرانه تر در بخش هایی از فرانسه به عنوان جدید کروناویروس موارد محصول

صادر شده در: 31/07/2020 - 09:21 چند شهرستانها در روز پنج شنبه اعلام کرد جدید ماسک صورت الزامات و اقدامات دیگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

صادر شده در:

چند شهرستانها در روز پنج شنبه اعلام کرد جدید ماسک صورت الزامات و اقدامات دیگر برای جلوگیری از کروناویروس که تعداد موارد جدید همچنان به افزایش پس از یک سکون, مقامات گفت.

تبلیغات

دولت و اضطراب برای جلوگیری از شیوع جدید اما با احتیاط از بستن بیش از حد سخت در طول تعطیلات تابستان به شدت راهنمایی در اجتماعی فاصله به مقامات گزارش جدید سرایت "خوشه" روزانه.

ماسک های صورت در حال حاضر مورد نیاز در تمام محصور فضاهای عمومی در سراسر کشور از جمله حمل و نقل عمومی و در روزهای اخیر شهرستانها باید در پایین ترک خورده تجمع جمعی از مردم جوان در خاص است.

در نورد بخش مجاور به بلژیک مقام ارشد حکومت گفت: "تقویت اقدامات" خواهد بود جمعه اعلام کرد احتمالا ساخت ماسک اجباری در خارج از منزل در پاسخ به افزایش موارد در سراسر مرز.

شهردار Saint-Malo که دیواره شهرستان کشیده شده است ده ها هزار نفر از گردشگران که تصمیم به اقامت در این کشور برای تعطیلات تابستان گفت: ماسک بودند در حال حاضر اجباری در داخل شهر و در باروها برای همه سن 11 و بیش از.

"ماسک های ضروری برای حفاظت از محدود کردن ویروس گسترش" شهردار ژیل Lurton و گفت: مقامات بهداشت گفت: Ille-et-Vilaine منطقه تا به حال 44 موارد جدید در روز چهارشنبه به تنهایی.

شروع جمعه ماسک مورد نیاز خواهد بود در باز هوا بازار در اورلئان مرکزی فرانسه و پس از 9:00 pm (1900 به وقت تهران) در امتداد رودخانه Loire که در آن جمعیت از مردم تبدیل شده اند از شبانه.

'جشن آرمان'

شهرداران از بینن و نزدیکی شیک پوش اقیانوس اطلس رفت و آمد مکرر از بیاریتز همچنین اعلام کرد که در صورت ماسک خواهد بود اجباری در مراکز شهر شروع هفته آینده.

بیاریتز علاوه بر ممنوعیت دسترسی به سواحل آن در شب برای جلوگیری از احزاب برگزار می شود وجود دارد.

"اگر من درک می کنم جشن آرمان از افراد جوان در صورت بسته شدن دیسکو لازم است برای محافظت از این افراد جوان و همچنین پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ که میزبان آنها در طول تعطیلات خود گفت:" بیاریتز شهردار Maider Arosteguy.

فرانسه وزارت بهداشت روز چهارشنبه گزارش جدید 15 COVID-19 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن کلی تلفات به 30,238 پس از وقوع آغاز شد.

در حالی که بسیار پایین تر از سطح دیده می شود در اوج بحران شماره جدید روزانه موارد شده است بالاتر از 1000 برای چند روز و "R" نرخ ویروسی انتقال افزایش یافته است به 1.3 در سراسر کشور -- به این معنی که 10 آلوده مردم آلوده 13 دیگران به طور متوسط.

وزیر بهداشت Olivier Veran, بازدید از یک ماسک توزیع عملیات در پاریس و حومه روز شنبه, خواست مردم را به پوشیدن ماسک "اگر شما در خیابان ها پر از مردم و مطمئن نیستم که در مورد قادر بودن به نگه داشتن یک فاصله امن."

دیجیتال وزیر امور Cedric O در ضمن گفته CNews تلویزیون در روز پنج شنبه که تنها 2 میلیون به 2.5 میلیون نفر دریافت کرده بود دولت StopCovid تماس با ردیابی نرم افزار که با استفاده از تلفن همراه هشدار می دهند که اگر آنها عبور مسیرهای با COVID-19 حامل.

منتقدان می گویند این برنامه شده است فلاپ پس از آن مدتها با تاخیر راه اندازی در ماه ژوئن به عنوان ده ها میلیون نفر از مردم نیاز به فعال کردن سیستم مفید برای حاوی یک دوم عفونت موج است که می تواند دوباره پایمال کردن بیمارستان.

"اعتراف میکنم کمی دشوار است به نتایج در حال حاضر, آن را هنوز هم خیلی زود" ای گفت.

"اما من فکر می کنم که اگر این بیماری همه گیر resurges ما نخواهد بود ناراضی به این جعبه ابزار ما است."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن