مطالعه از رئیس جمهور در حال حاضر در بث اسرائیل تایید بالقوه کشنده قلب خطر

پزشکان در Beth Israel Deaconess مرکز پزشکی روز جمعه گزارش داد که یک بررسی از موارد از 90 Covid-90 بيمار داده ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

پزشکان در Beth Israel Deaconess مرکز پزشکی روز جمعه گزارش داد که یک بررسی از موارد از 90 Covid-90 بيمار داده هیدروکسی کلروکین نشان داد که آنها احتمال بیشتری برای توسعه بیماری قلبی است که می تواند تبدیل به کشنده - و این اثر بیشتر بود زمانی که تلفظ آنها نیز به رئیس جمهور داده دیگر ترجیح دارو یک آنتی بیوتیک به نام zithromycin.

در گزارش خود در JAMA قلب و عروق پزشکان گزارش داد که یک نفر از پنج نفر به هیدروکسی کلروکین یک قلب ریتم موضوع به نام QT طولانی شدن آن می تواند منجر به نامنظم شدن ضربان قلب و به طور بالقوه مرگ است.

یکی از بیماران بود که دریافت که هر دو دارو و آنتی بیوتیک, آیا توسعه جدی تر از نسخه مشکل شناخته شده به عنوان torsades de pointes. پزشکان به ذکر است که علاوه بر بیماران آنها را مورد مطالعه قرار بث اسرائیل متوقف شد و ثبت نام بیماران مبتلا به Covid-19 پنومونی در یک کارآزمایی بالینی که شامل دوزهای بالا از کلروکين و آزیترومایسین "از آنجا که از مقدماتی ایمنی نگرانی در مورد بیش از حد cardiotoxicity."

این JAMA قلب و عروق بررسی سوابق بیمار شد از بث اسرائیل Covid-19 بيمار که حداقل یک روز دوز دارو بین 1 مارس و آوریل 7. کمی بیش از نیمی از بیماران نیز givenzithromycin. در آن زمان به آنها داده می شود این دارو و یا داروهای 30 از بيماران در نظر گرفته شد بدحال; 23 بودند هواکش. حدود نیمی از بیماران مبتلا به فشار خون بالا و حدود 29 درصد مبتلا به دیابت است. متوسط سن بيماران 60.

ده بيمار هیدروکسی کلروکین قطع اوایل به دلیل نامطلوب مواد مخدر حوادث از جمله مقاوم به درمان تهوع هیپوگلیسمی و 1 مورد از torsades de pointes.

پزشکان نتیجه گیری کرد که پزشکان باید واقعا مراقب باشید قبل از اینکه با توجه به استفاده از هیدروکسی کلروکین توجه به چگونه بسیاری از مردم با جدی Covid-19 مشکلات اساسی "هدایت" واقعیت این است که دیگر مورد نیاز مواد مخدر مانند برخی از دیورتیک ها همچنین می تواند تحت تاثیر ریتم قلب و با شواهد رو به رشد است که این ویروس می تواند آسیب بافت قلب.

آنها با اشاره به یک بیمار در هر دو دارو که تا به حال داده می شود لیدوکائین برای بازگرداندن او اجاق ریتم پس از در حال توسعه torsades de pointes - بیمار نیز تا به حال زجر تنفسی حاد سندرم برادی کاردی هیپوترمی و کاردیومیوپاتی و تحت سنگین میکنند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب