سودان adjourns محاکمه در برابر رییس جمهور بشیر بیش از سال 1989 کودتا

صادر شده در: 21/07/2020 - 15:23 رییس جمهور سودان عمر البشیر و برخی از متحدان سابق رفت و در دادگاه روز سه شنب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

رییس جمهور سودان عمر البشیر و برخی از متحدان سابق رفت و در دادگاه روز سه شنبه به اتهام رهبری یک کودتای نظامی که به ارمغان آورد و مستبد به قدرت در سال 1989.

تبلیغات

یک پوند سودان دادگاه در حال حاضر در دست Bashir دو سال حبس در ماه دسامبر به اتهام فساد مالی. او همچنین چهره آزمایشات و تحقیقات قتل معترضان.

تلویزیون دولتی پخش قاضی باز دادرسی در یک دادگاه در خارطوم بدون نمایش فیلم از بشیر است که زندانی پس از او سرنگون شد در ماه آوریل سال گذشته پس از تظاهرات توده ای علیه او 30 سال حکومت.

در ماه دسامبر وکیل او به خبرنگاران گفت: این یک "سیاسی محاکمه برتری همتراز" بیش از 30 سال پس از این رویداد.

قبل از هر گونه اظهارات یا شواهد می تواند با توجه به محاکمه موکول شد تا ماه اوت 11 به reconvene در یک بزرگتر دادگاه اجازه می دهد تا بیشتر وکلا و اعضای خانواده از متهمان به شرکت در.

برخی از وکلا شکایت کرده بود همکاران خود شده بود و قادر به دریافت به روز سه شنبه در جلسه.

دیگر متهمان عبارتند از متحدان سابق از بشیر چنین به عنوان معاون رئیس جمهور سابق علی عثمان طه و علی-حاج دبیر کل ستاد مردمی حزب کنگره (PCP) قضایی, مقامات گفت.

یک غیر نظامی انتقال دولت در زمان بیش از بشیر زیر سه سال در قدرت های مقابله با ارتش معامله که کمک به حذف بشیر اما تلاش برای رفع یک اقتصاد در بحران است.

بشیر سوریه حزب اتحاد شکایت از بودن در کنار انتقالی روند سیاسی پس از خروج خود را.

روز جمعه صدها نفر از اسلامگرایان و دیگر حامیان بشیر به خیابانها در اعتراض به تصمیم دولت برای اجازه می دهد که مصرف الکل برای غیر مسلمانان در برگشت از دهه اسلامی سیاست.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن