سودان اجازه می دهد تا غیر مسلمانان به نوشیدن الکل و ممنوعیت ختنه زنان

صادر شده در: 12/07/2020 - 14:53 سودان اجازه خواهد داد غیر مسلمانان به مصرف الکل و کشور را تقویت حقوق زنان از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

صادر شده در:

سودان اجازه خواهد داد غیر مسلمانان به مصرف الکل و کشور را تقویت حقوق زنان از جمله ممنوعیت ختنه زنان) آن وزیر دادگستری گفت: اواخر روز شنبه. این علائم برگشت از تقریبا چهار دهه از تندرو اسلامگرا سیاست.

تبلیغات

در حدود 3 ٪ از سودان جمعیت غیر مسلمان با توجه به سازمان ملل متحد.

نوشیدنی های الکلی ممنوع شده است پس رئیس جمهور سابق Jaafar Nimeiri معرفی قوانین اسلامی در سال 1983 پرتاب بطری ویسکی را به نیل در پایتخت خارطوم.

انتقال دولت است که در زمان پس از مستبد عمر البشیر سرنگون شد در سال گذشته قول داد که منجر به سودان به دموکراسی و پایان دادن به تبعیض و صلح با شورشیان.

غیر مسلمانان دیگر خواهد بود criminalised برای نوشیدن الکل در خصوصی وزیر دادگستری Nasredeen Abdulbari گفته تلویزیون دولتی. برای مسلمانان ممنوع باقی خواهد ماند. مجرم هستند و به طور معمول شلاق در قانون اسلامی.

سودان نیز decriminalise ارتداد و ممنوعیت ختنه یک عمل است که به طور معمول شامل بخشی یا کل حذف از دستگاه تناسلی خارجی زنان و دختران, او گفت:.

زنان نمی نیاز به مجوز برای سفر

زنان نیز خواهد شد و دیگر نیاز به یک مجوز از نر اعضای خانواده خود را به سفر با کودکان خود.

Nimeiri را معرفی قوانین اسلامی بود و عمده کاتالیزور برای 22 سال جنگ بین ارتش سودان از شمال مسلمان و عمدتا مسیحی جنوبی که رهبری در سال 2011 از سودان جنوبی را تجزیه.

بشیر تمدید قانون اسلامی پس از او به قدرت رسید در سال 1989.

سودان مسیحیان زندگی می کنند به طور عمده در خارطوم و در Nuba کوه در نزدیکی سودان جنوبی مرز. برخی از سودان را نیز به دنبال سنتی آفریقایی اعتقادات.

دولت انتقالی به رهبری عبدالله Hamdok کشور اجرا می شود در یک مضطرب ائتلاف با نظامی است که کمک به حذف بشیر پس از ماه ها تظاهرات توده.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن