گشت و گذار: فرانسه خوانندگان سرپیچی Covid-19 بان کی مون در نبرد بر سواحل

صادر شده در: 12/05/2020 - 16:48بروز رسانی: 12/05/2020 - 16:48 یک گروه از خوانندگان در جشنواره کن, در جنوب شر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک گروه از خوانندگان در جشنواره کن, در جنوب شرقی فرانسه به مبارزه طلبیده دولت ممنوعیت را به امواج در پی بحث بر سر اینکه آیا سواحل باید همچنان به روی عموم بسته برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

تبلیغات

"این بسیار سرگرم کننده ما باید امواج خورشید" یکی surfer نام آدرین گفت: عصر ایران.

این گروه در حدود یک دوجین خوانندگان در آب برای حدود دو ساعت قبل از پلیس محلی وارد یک گشت با قایق به زور آنها را به ترک ساحل.

"ما surfed برای چه ؟ دو ساعت ؟ چهار افسر پلیس وارد شده و ما را از آب خارج کنید اما ما آن را به عقب بر گردیم به آب" گفت: Nicolas یک بلژیکی surfer زندگی در فرانسه.

فرانسه, سواحل, بسته, پس از ماه مارس را تبدیل به یک میدان نبرد در بحث بر سر چه حد محدودیت دولت برای کنترل گسترش این بیماری همه گیر باید بروید.

دولت فرانسه بود در اصل برنامه ریزی شده برای نگه داشتن سواحل بسته تا ماه ژوئن در اولین حتی آن را به عنوان آغاز می شود, کاهش, دیگر مستند اقدامات از جمله بازگشایی مغازه ها و جنگل ها و پارک ها.

این یک تصمیم گیری است که خشم مقامات محلی در مناطق ساحلی که می گویند سواحل حیاتی برای اقتصاد خود و همچنین خوانندگان استدلال می کنند که ورزش خود به شمار کمی خطر است.

اما دولت فرانسه را تغییر داد البته در هفته گذشته گفت: آن را در حال حاضر در نظر گرفتن re-opening سواحل مورد به مورد و بر اساس برنامه از محلی شهرداران در حال حاضر در حال پردازش است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن