مهارت های بقا: استرالیا تبدیل به bushcraft در پی Covid-19 همه گیر

صادر شده در: 05/06/2020 - 17:57ویرایش: 05/06/2020 - 17:56 از ساختمان آتش به جستجوی غذا برای مواد غذایی, برخی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

از ساختمان آتش به جستجوی غذا برای مواد غذایی, برخی از استرالیا گرفته شده برای مسواک زدن روی ضروری مهارت های بقا در پی Covid-19 pandemic, یک راه برای آماده شدن برای آینده جهانی بلایای طبیعی در حالی که اتصال با طبیعت است.

تبلیغات

گوردون Deman ارشد مربی برای Bushcraft بقا استرالیا می گوید علاقه به بقا دوره به اوج خود رسید پس از همه گیر.

"اگر آن را یک چیز این بیماری همه گیر است برجسته شده است که ما قطع به محیط زیست در سراسر جهان گفت:" مهر. "ما بیش از وابستگی در راه ما با استفاده از تکنولوژی مدرن و عدم وجود جامعه و مردم به دنبال پس از مردم و تمرکز اصلی ما بوده است در اقتصاد و نه از جامعه."

در سه روز میانی دوره رهبری Deman نزدیکی Ku-ring-gai پارک ملی اینگلساید شمال سیدنی, شرکت کنندگان یاد بگیرند که نه تنها چگونه به گرما و سرپناه بلکه خورشیدی و آسمانی جهت سیگنالینگ برای کمک و گره بستن.

"به همین دلیل من فکر می کنم این دوره بسیار محبوب در حال حاضر با مردم است. بنابراین فقط برای ارتباط با طبیعت و یادگیری مهارت های مختلف و کمی بیشتر آماده می کنم" گفت: شرکت کنندگان ویکتور Mossely.

"من یک بیت از یک katey به هر حال در وهله اول پس از جمع آوری همه چیز. بنابراین زمانی که این اتفاق افتاد (همه گیر) من گفت: "آه در نهایت.' اوه نه در نهایت چیزی که اتفاق افتاده است, اما شما می دانید که شما صحبت کردن با مردم در محل کار و آنها بروید, " اوه, بله, شما می دانید, شما, شاخص این شاخص این هیچ چیز اتفاق خواهد افتاد و سپس پس آره کمی اتفاق افتاده آره."

استرالیا را کمتر شده است به شدت تحت تاثیر coronavirus از بسیاری از کشورهای دیگر با 7,240 موارد ثبت شده و 102 مرگ و میر است اما مانند بسیاری از کشورهای دیگر معرفی سخت مستند اقدامات و دیدم وحشت-خرید ملزومات از قبیل کاغذ توالت در شروع این بیماری همه گیر.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن