شک در گلاسکو سلاح سرد حادثه کشته شدن افسر در میان شش مجروح

صادر شده در: 26/06/2020 - 16:15اصلاح شده با: 26/06/2020 - 16:15 پلیس بریتانیا روز جمعه گفت: آنها به ضرب گلول

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

پلیس بریتانیا روز جمعه گفت: آنها به ضرب گلوله یک مظنون پس از یک سلاح سرد حادثه در مرکز گلاسکو که در آن چندین نفر مجروح شدند. مظنون شده است را تایید کرد.

تبلیغات

اسکاتلندی پلیس تایید کرد که این مرد مشکوک بود به ضرب گلوله یک فرد مسلح افسر گفت که یک افسر پلیس زخمی شد در برخورد با این حادثه اما آن را به حال شده است موجود است.

"فردی که به ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس مسلح مرده است" دستیار رئیس پاسبان استیو جانسون در بیانیه ای گفت.

"شش نفر دیگر در بیمارستان برای درمان برای صدمات خود را از جمله یک افسر پلیس است که در یک بحرانی اما با ثبات وضعیت," او اضافه شده است.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او "عمیقا غمگین" توسط حادثه.

"افکار من با همه قربانیان و خانواده های آنها" جانسون اضافه شده در یک صدای جیر جیر. "با تشکر از شما به ما شجاع خدمات اورژانس که در پاسخ."

زودتر در مکان عمومی, پخش بی بی سی گفت: سه نفر "در نظر گرفته شده که چاقو به مرگ در یک هتل زیبا در مرکز شهر گلاسکو" هر چند هیچ تایید رسمی از مرگ و میر.

یک شاهد عینی گفت که اخبار آسمان دیده می شود, چند نفر تحت پوشش در خون تحت درمان با خدمات اورژانس و پلیس مسلح در صحنه در حدود 1.15 p. m. (1215 GMT). اسکای نیوز همچنین گفت: مرگ و میر وجود دارد.

بیشتر گلاسکو پلیس گفت: خدمات اورژانس در مورد برخورد با این حادثه در غرب جورج خیابان در مرکز گلاسکو.

"وضعیت موجود در این زمان و وجود دارد هیچ خطر به عموم مردم" به پلیس گفت:.

هفته گذشته سه نفر را در جنوب زبان انگلیسی شهر از خواندن هنگامی که یک مرد دارای حق اعمال یک پنج اینچ چاقو در رفت و داد و بیداد در یک پارک. پلیس گفت که آنها درمان شدند که حادثه به عنوان تروریسم است.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب