سوئد بسته پروب به سال 1986 قتل PM اولاف پالمه مشکوک مرده

صادر شده در: 10/06/2020 - 10:42بروز رسانی: 10/06/2020 - 10:42 سوئد در روز چهارشنبه کاهش یافته و تحقیقات خود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سوئد در روز چهارشنبه کاهش یافته و تحقیقات خود را به قتل حل نشده از سابق نخست وزیر سوئد اولاف پالمه بود که به ضرب گلوله کشته 34 سال پیش در مرکز شهر استکهلم.

تبلیغات

مورد, رئیس دادستان, Krister Petersson گفت: در مورد بسته بودن دلیل اصلی مظنون Stig Engstrøm مرده بود در سال 2000.

نخل طلایی بود به ضرب گلوله کشته on Feb. 28, 1986 پس از او و همسرش Lisbet پالمه چپ یک تئاتر در پایتخت سوئد.

Petersson گفت Engstrøm, همچنین شناخته شده به عنوان Skandiamannen برای کار در این نزدیکی هست Skandia شرکت بیمه, حال قوی تنفر از پالمه و سیاست های خود را. او یکی از اولین در صحنه قتل و به طور خلاصه در نظر گرفته شود ممکن است مشکوک.

"از آنجا که او مرده است, من نمی دادستانهای او" Petersson یک کنفرانس خبری گفت.

چند تن دیگر از شاهدان به شرح فرار قاتل که همسان Engstrøm در حالی که دیگران گفت که او حتی در صحنه است. Engstrøm خود مدعی شده اند در حال حاضر از آغاز به صحبت کرد Lisbet پالمه و پلیس و تلاش برای احیای قربانی.

به زودی پس از قتل Engstrøm به نظر می رسد در رسانه های سوئدی و توسعه به طور فزاینده ای دقیق داستان خود را از دخالت در حوادث و انتقاد از پلیس. او ادعا کرد کسانی که شاهدان که تا به حال توصیف قاتل بود در واقع توصیف او را در حال اجرا برای گرفتن تا با افسران پلیس در تعقیب قاتل.

پلیس سپس برچسب Engstrøm به عنوان غیر قابل اعتماد و متناقض شاهد و طبقه بندی شده او را به عنوان یک فرد از هیچ علاقه ای.

پالمه به دنبال زندگی می کنند که عادی زندگی به عنوان امکان پذیر است و اغلب بیرون رفتن بدون هیچ گونه محافظان. شب قتل او تا به حال هیچ حمایت می کند.

Lisbet پالمه شد, مجروح در حمله و بعد از شناسایی تیرانداز به عنوان به Christer Pettersson الکلی و معتاد به مواد مخدر که به اعدام محکوم شد پالمه را قتل است. این حکم بعدا لغو شد بعد از پلیس موفق به تولید هر گونه ویژگی های مدارک و شواهد علیه او خروج از قتل یک راز حل نشده. Pettersson در سال 2004 درگذشت.

پالمه که برش یک زرق و برق دار و حتی پسرانه شکل, تا به حال یک اشرافی زمينه اما برای او شناخته شده بود به سمت چپ متمایل views. او چشم با سوء ظن در محافل محافظه کار و ایالات متحده است. در میان سوئدی ها و در منطقه شمال اروپا او را بسیار دوست داشت اما هم متنفر بودم.

بیش از 100 نفر شده اند مظنون به جرم و جنایت و مورد مسئله شده است احاطه شده توسط تئوری های توطئه اعم از خارجی و مشارکت مردم با جناح راست همدردی در سوئد پلیس به یک عمل توسط یک تک تیرانداز.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن