سوئد Covid-19 استراتژی باعث شده است که 'تقویت اپیدمی'

سوئد معروف است یکی از چند کشور برای تصمیم گرفتند در برابر یک مستند شامل گسترش coronavirus. اما با توجه به این

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

سوئد معروف است یکی از چند کشور برای تصمیم گرفتند در برابر یک مستند شامل گسترش coronavirus. اما با توجه به این که کشور خیلی بالاتر مرگ و میر در هر میلیون از آن نوردیک همسایگان بسیاری از ناظران پیشنهاد کرده اند که سوئد رویکرد شکست خورده است.

تبلیغات

در حالی که کشورهای سراسر جهان کاسته Covid-19 مستندات طی هفته های اخیر سوئد می ایستد: آن را هرگز تحمیل سلول اقدامات برای شروع با. به عنوان میلیاردها ماندم, به سراسر جهان در اواخر ماه مارس سوئدی, میله, رستوران ها, آرایشگری, سالن های ورزشی و حتی مدارس ابتدایی و, مدارس باز ماند.

شده اند وجود دارد برخی از موارد استثنا. مدارس و موزه ها بسته شده اند, ورزشی, وسایل لغو و تجمعات بیش از 50 نفر ممنوع است. سوئدی ها خواسته شده است به ماندن در خانه اگر آنها بیش از 70 یا احساس ناخوشی. اجتماعی فاصله درخواست شده است و در مکان های عمومی. و در روز پنج شنبه دولت خواست سوئدی ها برای جلوگیری از غیر ضروری مسافرت های بین المللی و محدود کردن ماشین سفر در داخل کشور به دو ساعت.

اما حتی این اقدامات – حداقل با استانداردهای متعدد دیگر کشورها شده اند laxly اجرا گذاشته است. پلیس قادر به تحمیل جریمه به اجرا اجتماعی فاصله; آنها فقط می تواند مردم را به پیروی.

سوئد رویکرد برنده ستایش از آمار و ارقام در آمریکا درست مانند رادیو فردا میزبان Tucker Carlson که پیشنهاد کرده اند که آن را فراهم می کند یک مدل برای ما به دنبال دارد.

مردم که فکر می کنم آنها می توانند نمی میرند'

در این مورد برای آن غیر مومن, سیاست, استکهلم است با اشاره به سطح بالایی از اعتماد در جامعه سوئد با این استدلال که مردم انتظار می رود می تواند به اقدامات احتیاطی بدون که گفته بودن.

"افرادی وجود دارند که واقعا سخت کوش هستند و انجام دقیقا آنچه را که آنها باید انجام دهید, اما وجود دارد بیش از حد بسیاری از کسانی که نمی گفت:" الیزابت Asbrink سوئدی, نویسنده, روزنامه نگار مستقل و منتقد برجسته دولت رویکرد است. در بخش هایی از استکهلم "مردم در حال انجام همه چیز آنها معمولا به عنوان اگر وجود دارد بدون نیاز به نگه داشتن یک فاصله" او ادامه داد. "من همچنین بازدید مالمو (سوئد سوم بزرگترین شهر) و در بسیاری از مردم وجود دارد که فکر می کنم آنها نمی توانند مرگ به نحوی; آنها فکر می کنم آنها unapproachable با این بیماری است."

آمار و ارقام گردآوری شده توسط تجزیه و تحلیل داده ها سایت ana ortega نشان می دهد که تعداد کل ثبت Covid-19 نفر در سوئد در حال افزایش بوده است به طور پیوسته از آغاز ماه آوریل و در حال حاضر در بیش از 29 ، 000.

آمار نشان می دهد که در سوئد انجام شده است ضعیف نسبت به آن اسکاندیناوی همسایه که اعمال سخت مستندات. کارشناسان می گویند دیگر کشورهای اسکاندیناوی هستند مناسب ترین نقطه از مقایسه داده های خود را مشابه سیستم بهداشت و درمان اجتماعی و سیاسی فرهنگ و سطح ارتباط.

گزارش coronavirus مرگ در هر میلیون نفر در سوئد در 358 با توجه به ana ortega – حتی بالاتر از هواپیمای ما در 267. سوئد رقم به طور چشمگیری بدتر از آن از دانمارک (93) فنلاند (53) و نروژ (44). در سوئد "ما در حال دیدن یک تقویت از این بیماری همه گیر وجود دارد به سادگی بیشتر تماس های اجتماعی" گفت: Lynn گلدمن دین از hariri دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن در آمریکا.

در پاسخ به نظر در اواخر ماه آوریل نقطه سوئد عملکرد نیکولا نسيم طالب – یک استاد از خطر مهندسی در دانشگاه نیویورک معروف در کتاب خود در احتمال و عدم قطعیت "Black Swan" – توییتی برگشت: "توقف مزخرف. سوئد را وحشتناک [sic] در مقایسه با نروژ, دانمارک, فنلاند."

"آنها نمی باید زمان به مراقبت از مادر من'

بسیاری از کارشناسان سوئدی باید مورد دولت در پاسخ به این بیماری همه گیر. بیست و دو پزشکان و دانشمندان خواستار تغییر رویه در سرمقاله قطعه در روزنامه Dagens Nyheter منتشر شده در مارس 14. "رویکرد باید تغییر اساسی و به سرعت" آنها التماس. "به عنوان ویروس گسترش می یابد, ما نیاز به افزایش فاصله اجتماعی [...] سیاستمداران باید دخالت هیچ جایگزین وجود دارد."

همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر خانه های پرستاری شده اند یک منبع خاص از غم و اندوه. اگر چه بازدید ممنوع شد در مارس 31, نیمی از کسانی که 70 سال و بالاتر در سوئد که فوت کرده اند از Covid-19 زندگی در خانه های سالمندان با توجه به آمار منتشر شده در پایان ماه آوریل است. کارکنان هشدار داده اند که آنها فاقد تجهیزات حفاظت شخصی.

"آنها نمی باید زمان به مراقبت از مادر من" یک مقیم استکهلم – که ادعا می کند مادر خود را در اثر غفلت در یک خانه سالمندان در حالی که بیش از یک سوم از ساکنان آن در برابر ویروس – گفته خبرگزاری-France-Presse هفته گذشته است.

"چیزهایی وجود دارد که انجام شده می تواند و باید انجام شود که باید تغییر تصویر کاملا" گفت: لنا آینهورن سوئدی virologist و منتقد سیاست های دولت. اگر سوئد در حال اجرا "گسترده تست برنامه و به خصوص در مراقبت از سالمند" او ادامه داد: مقامات را "شناخته شده که آلوده است و در حال حاضر با تست آنتی بادی که آلوده شد".

آینهورن گفت: بیشتر از دو سیاست را ساخته اند تفاوت معنی داری بدون نیاز به مقاصدشان مستند: "اگر سوئد موظف 14 روز قرنطینه برای تمام اعضای خانواده از کسی که بیمار با Covid-19 ما نمی خواهد که تا به حال این تصویر" و اگر کشور "بسته رستوران وجود دارد که کمتر امکان آئروسل گسترش (هوابرد انتقال) از ویروس".

'سیاستمداران نیست قابل رویت مسئولیت'

دولت سوئد گفته است که سیاست های خود را به طور موثر تصمیم توسط مقامات علمی مانند دولت ارشد اپیدمیولوژی آندرس Tegnell که به خوبی شناخته شده و محبوب در این کشور شکل از زمان شروع این بیماری همه گیر.

اما Asbrink استدلال کرد که این اثر منفی در بحث های سیاسی در سوئد: "تصمیم گیری است که آنها در حال ساخت هستند و البته سیاسی آنها را انتخاب و من فکر می کنم این یک مشکل است که سیاستمداران سوئدی گرفته اند و نه قابل مشاهده و مسئولیت این استراتژی به عنوان آنها در دیگر کشورهای شمال اروپا است."

هدف از این کشور استراتژی شده است بسیار مورد بحث است. وزیر خارجه سوئد ان لینده گفت: فرانسه 24 کلوویس Casali در اوایل ممکن است که "ما نمی باید یک استراتژی گله ایمنی" – با اشاره به پدیده ای که رخ می دهد زمانی که نسبت بالایی از جمعیت قراردادها و در نتیجه افزایش ایمنی از بیماری در نتیجه توقف این بیماری را گسترش و به طور غیر مستقیم حفاظت از هر کس دیگری. "ما نمی خواهیم برای متوقف کردن انتقال; ما می خواهیم به پهن کردن منحنی" لینده گفت.

اما آینهورن گفت که "آنها باید آن را تکذیب کرد اما تحت تنفس خود را, آنها را تایید کرده اند" یک گله ایمنی استراتژی است. او با اشاره به Tegnell نظرات در مصاحبه با روزنامه آفتونبلادت در ماه مارس: او گفت که "ایده اولیه" از گله ایمنی است که "احتمالا شروع به تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر مربوط بیشتر ما از این ویروس".



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب