'نمادین' لحظه: آزادی از جنبش بازگشت به اروپا به عنوان مرزهای دوباره باز

صادر شده در: 15/06/2020 - 18:36Modified: 15/06/2020 - 18:36 آلمان و فرانسه در میان کشورهای اروپایی به دوباره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

آلمان و فرانسه در میان کشورهای اروپایی به دوباره باز کردن مرزهای خود را روز شنبه به این قاره آغاز می شود لغو سفر محدودیت باعث شده Covid-19 بحران به اروپا فرصتی برای کشف آزادی حرکت آنها لذت می برد و قبل از همه گیر.

تبلیغات

در پاریس مسافران منتظر در اوایل صبح روز دوشنبه به هیئت مدیره یک قطار به دورتموند برای اولین بار به ترک پایتخت فرانسه برای آلمان در سه ماه.

"ما قصد داریم با فرزندان ما به دیدن مادر بزرگ خود و به صرف برخی از زمان خانواده با هم برای تعطیلات. آن احساس خوب در نهایت گفت:" الکسیس به عنوان او منتظر با شریک زندگی خود را و فرزندان;

"آن را نمادین است چرا که ما استفاده شده است و نه به هر گونه مرز بین کشورها در اروپا و آن تغییر کرده است برای چند ماه پس از آن است که چنین نماد" اضافه شده مسافر دیگر ناتالیا.

منطقه شنگن از 22 کشور اتحادیه اروپا به طور معمول در عمل بدون کنترل مرز اما برای سه ماه گذشته بیشتر شده است بسته به همه اما ضروری ترافیک و اخلال در زندگی روزمره برای بسیاری از اروپایی ها استفاده می شود که قادر به عبور از مرزها برای کار و اوقات فراغت و یا بازدید از دوستان و خانواده.

با Covid-19 نفر از سراسر این قاره در حال سقوط, اما, اتحادیه اروپا تا به حال خواست عضو شروع به باز شدن مرزها از این هفته هر چند برخی از کشورها مانند ایتالیا در حال حاضر انجام می شود در حالی که دیگران از جمله اسپانیا تصمیم گرفته اند به صبر طولانی برای استقبال بازدید کنندگان خارجی است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب