سوریه توقیف دارایی ها از اسد پسر عموی رامی Makhlouf

صادر شده در: 20/05/2020 - 04:11 دولت سوریه دستور توقیف دارایی های متعلق به رئیس جمهور بشار اسد, پسر عموی رام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

دولت سوریه دستور توقیف دارایی های متعلق به رئیس جمهور بشار اسد, پسر عموی رامی Makhlouf یکی از سوریه ثروتمندترین مردان و همچنین به همسر و فرزندان خود را با توجه به سند دولت بررسی کرد.

تبلیغات

سند مهر, مارس 19 و امضا شده توسط وزیر مالیه گفت: "پیشگیرانه تشنج" با هدف تضمین پرداخت مبالغ متعلق به مخابرات سازمان تنظیم مقررات.

هنگامی که در قلب اسد, داخلی, دایره, Makhlouf دارای اختلاف با مقامات بیش از بودجه است که آنها می گویند بدهکار هستند توسط خود شرکت تلفن همراه Syriatel. عمومی بی سابقه ای برای ایران است, کشف یک شکاف در نخبگان حاکم.

Makhlouf خطاب اختلاف در سه پیام های ویدئویی که در آن او را به دادگاه تجدید نظر به اسد خود را برای کمک به صرفه جویی در شرکت خود را. در گذشته ظاهر منتشر شده در یکشنبه, Makhlouf گفت: او گفته شده بود به ترک به عنوان رئیس Syriatel.

Makhlouf در Facebook پست گفت: تشنج دارایی غیر قانونی بود.

او همچنین گفت: دادگاه خواسته شده بود برای تعیین سرپرست قانونی برای مدیریت Syriatel خواستار این تلاش برای حذف او را از این شرکت.

"همه از این با این بهانه که ما تا به حال به توافق به پرداخت مبلغ. همانطور که شما می دانید که نادرست است ... (آنها) می خواهید شرکت و تنها چیزی که آنها را ببینید که کنترل آن".

دولت می گوید Syriatel مدیون 134 میلیارد پوند حدود 77 میلیون در حال حاضر نرخ ارز در بازار موازی.

جداگانه سفارش را ممنوع کرده است Makhlouf از قراردادهای دولتی به مدت پنج سال.

Makhlouf, یک مادر پسر عموی بشار اسد, بازی نقش مهمی در تامین مالی اسد جنگ تلاش مقامات غربی گفته اند. او تحت ایالات متحده و اتحادیه اروپا تحریم.

سوریه کارشناسان می گویند این ردیف می تواند علامت عمده شکاف در دهه های درون خانواده است که حکومت این کشور پس از اسد پدر حافظ در زمان قدرت 50 سال پیش.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن