ارتش سوریه می گوید اسرائیل جت زده پایگاه نظامی در نزدیکی حلب

صادر شده در: 05/05/2020 - 01:22 دفاع هوایی سوریه خنثی شدن یک اسرائیلی در حمله موشکی در یک مرکز تحقیقاتی و یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

دفاع هوایی سوریه خنثی شدن یک اسرائیلی در حمله موشکی در یک مرکز تحقیقاتی و یک پایگاه نظامی در شمال استان حلب رسانه های دولتی گفت: در روز دوشنبه در پنجمین چنین حملات دو هفته ای مشکوک ایران اهداف.

تبلیغات

ارتش سوریه در بیانیه ای گفت که اسرائیل ضربه پادگان نظامی در al Safirah در شرق حلب. پیشتر تلویزیون دولتی گفته بود یک مرکز تحقیقاتی مورد هدف قرار گرفت. ارتش گفت که در حال حاضر ارزیابی خسارت ناشی از این حملات است.

منطقه ای هوش منبع گفت: اسرائیل افزایش حملات در سوریه در زمانی که توجه جهان و منطقه از جمله سوریه شد پریشان coronavirus بیماری همه گیر.

یک سخنگوی ارتش اسرائیل کاهش یافته است به نظر در گزارش.

منابع اطلاعاتی غربی می گویند ایران توقیف شده اند و تثبیت در استان حلب که در آن آنها را پایگاه و مرکز فرماندهی و نصب سلاح های پیشرفته بخشی از رشد حضور سراسر کنترل دولت سوریه است.

مطالعات علمی و پژوهشی مرکز یکی از امکانات مختلفی که در آن اطلاعاتی غربی و مخالفت با منابع مشکوک سوریه با کمک از محققان ایرانی در حال توسعه از سلاح های شیمیایی متهم می کنند سوریه از داشتن استفاده علیه غیرنظامیان در تهران برگزار می شود مناطق.

دمشق و متحد مسکو انکار آنها باید با استفاده از سلاح های شیمیایی که به کشته شدن صدها نفر از شهروندان در این دوره از نه سال جنگ و سرزنش جهادی شورشیان برای چنین حملات.

اسرائیل قبلا زده چند تحقیقات نظامی و امکانات در نظر گرفته شده که یک مرکز برای سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی.

اسرائیل هلیکوپتر شلیک چندین موشک از اسرائیل و اشغال بلندی های جولان در اهداف در داخل سوریه شناخته شده به عنوان یک پایه برای لبنان حزب الله و ارتش سوریه و منابع اطلاعاتی گفت.

دولت سوریه نمی گویند ایران پایگاه را هدف قرار داده و هنگامی که آن را اعلام جزئیات حملات اسرائیل.

عمده انفجار در یک انبار مهمات در نزدیکی شهر حمص در همان روز نیز اعتقاد بر این بود از حمله اسرائیل به یک جنگ مانیتور و منابع اطلاعاتی گفت.

اسرائیل اذعان کرد در سال های اخیر آن را انجام بسیاری از حملات در داخل سوریه پس از شروع جنگ داخلی در سال 2011 که در آن می بیند ایران به عنوان یک تهدید استراتژیک.

منطقه ای منابع اطلاعاتی می گویند که اسرائیل را تشدید حملات در سوریه بخشی از یک جنگ سایه تحریم توسط واشنگتن و بخشی از ضد ایران سیاست است که تضعیف شده است در دو سال گذشته ایران را گسترده قدرت نظامی بدون تحریک عمده تشدید.

اسرائیل و وزیر دفاع نفتالی بنت گفت: رسانه های اسرائیل در هفته گذشته است که اسرائیل خود را علیه ایران در سوریه است.

به طور جداگانه یک منطقه ای هوش منبع گفت که جت های اسرائیلی بر این باور هستند که باید آمار ایران-رهبر انقلاب تثبیت شده در شهر مرزی Albukamal در نزدیکی مرز با عراق که در عراق شیعیان شبه نظامی گروه یک جای پا است.

ارتش ایالات متحده در ژانویه گذشته زده ایران-حمایت گروههای شبه نظامی در مناطق در عراق و سوریه که در امتداد منطقه مرزی در آنچه که مقامات ایالات متحده پس از آن گفت: در پاسخ به افزایش اقدامات تحریک آمیز از ایران.

حمایت ایران از کنار روسیه کمک کرده است تا بشار اسد به نوبه خود جزر و مد در برابر یک نظامی مخالف بود که کشف و ضبط دستگاه های زیادی از خاک و در پی خود را برای سرنگونی حکومت استبدادی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن